![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Europees Commissaris
|
![]() Welke zijn dat? En vooral: waar vind ik dit?
Ik heb al even gezocht, maar niets gevonden. Van mijn ouders weet ik dat Fortis Bank erkend en ondersteund is, en Argenta alleen erkend. Het verschil is dat bij economische crisis, indien heel de boel crasht, ge uw geld van de overheid terugkrijgt (of ten dele) als ge bij Fortis zijt, maar bij Argenta niet. Klopt dit? Of is dat bullshit? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Europees Commissaris
|
![]() Weet hier niemand iets van af?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() euh ik dacht dat banken onderling een soort solidariteitsfonds hadden om er voor te zorgen dat failliete banken nog geld kunnen uitbetalen of zo
maar reken er maar niet op; er is 750 miljard euro spaargeld (officieel) en maar 10 miljard cash geld. Dus ...
![]() |
![]() |
#4 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#5 |
|
![]() ah ja, Barings, inderdaad. Hoe zat dat ook alweer? was dat niet een bediende die gespeculeerd had met geld van de bank of zo?
![]() |
![]() |
#6 |
Europees Commissaris
|
![]()
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
En aaangezien ik een jaarloon krijg van mijn ouders ipv een maandloon, moet ik het wel op de bank houden (ik ga het echt niet in een sok onder de matras steken). |
|
![]() |
![]() |