![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Banneling
|
![]() Een leuke colum in DS : http://www.standaard.be/artikel/deta...kelid=FK3BN0CN
Citaat:
De dhimmie van dienst schreef dus deze column: http://www.standaard.be/artikel/deta...aalid=1953&s=1 ----------------------------- Dit is natuurlijk de realiteit, alle politiek correcte Goebelliaanse propaganda ten spijt. In Mollahbeek, Saharabeek, Antwerpse verrijkte buurten etc... kleed je je volgens ISLAMITISCHE NORMEN. Met dank aan degenen die ons die verrijking door de strot hebben geduwd. Ik heb mijn oude lakens alvast in het blauw geschilderd. Nu nog even met Brugse kant een kijkgaatje voorzien. Of zou het ook geen Brusselse, Brugse of Mechelse kant mogen zijn? Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 22 juni 2011 om 12:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Dit lijkt me een onvolledige reactie:
Citaat:
Maar ja, we zijn niet in 1492 of 1609. Nog niet.
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Homos blijven ook best weg uit die buurten.
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Staatssecretaris
|
![]() Der zijn dan ook geen linkiewinkies die een rok kunnen dragen.
Allemaal harige back to nature feministen ofzo ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind het al een geweldige prestatie, dat men eindelijk begint in te zien dat er daar inderdaad een probleem is, na het bijna 20 jaar gewoon categoriek te ontkennen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Staatssecretaris
|
![]() Maja volgens diezelfde feministes is ongeveer alles wat mannen doen discriminatie, zelfs de deur opendoen. dan mogen westerse mannen ook enkel maar praten met vrouwen in een ski outfit?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als iemand die met blote benen fiets van de fiets geduwd wordt of bekogeld met stenen dan dient de dader bestraft. Misschien is de uitvoering een probleem, maar het principe lijkt me simpel tenzij ik iets niet begrijp hier.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor die paar hetero's dat er nog zijn, kunnen we geen aparte regels maken.
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We hebben het over moslims, de mensen die we zo weinig mogelijk arresteren, anders brand het politiebureel af.
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En is dat om door Molenbeek te lopen en immigranten 'uit te dagen'? Nee serieus. Ik ken de situatie daar niet persoonlijk (ik vraag me af wie hier op het forum wel via meer dan een sporadisch contact of van horen zeggen). Ik herinner me wel een groen franstalig Brussels parlementslid van die gemeente (of was het een andere Brusselse gemeente met veel migranten?) gesproken te hebben een jaar of zo geleden, en die meende dat er een serieus probleem was aldaar met de verdraagzaamheid van de migranten uit het midden oosten. Het leek me dat de politici van de verschillende partijen zich van het probleem bewust zijn, maar geen duidelijke oplossingen hebben. 'T is dus niet dat ik over dat probleem begon hé. Die man haalde dat zelf aan als zijnde een groot probleem.
Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 22 juni 2011 om 14:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gewoon heel die wijk ommuren met een muur van een paar meter hoog, en van de buitenwereld afsnijden kan de groot mufti moureau daar zijn ding doen, ... voor de vrouwen die in blote benen willen fietsen; graven we er wel een tunnelke onder.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Staatssecretaris
|
![]() Hier nuanceer je idd naar geweld. Maar gewoon 'lastigvallen' zou teveel misbruikt worden, dan krijg je amerikaanse toestanden. Vrouwen zouden in bij verbaal voorval ongestraft met de sjakosh mogen slaan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Slechte oplossing lijkt me. en zeer duur.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ben er zelf 10 jaar geleden doorgemoeten voor mijn werk, en ik vond dat daar toen al, alles behalve gezellig... |
|
![]() |
![]() |