![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Beste,lieve landgenoten,
Mag ik u er op wijzen,dat het heden de dag van de migranten en vluchtelingen is? Dus,grenzen open,deur van Ocmw en andere "banken",wijd open, zelfs uw eigen voordeur open. Zodat deze sukkels kunnen nemen,wat ze nodig hebben,en ook wat ze niet nodig hebben.Dat in het bijzonder. Maar.....'t is hier toch elke dag,feest voor die arme graaiers. Dag in,dag uit,GANS het jaar feest. Lieve landgenoten,mag ik op jullie rekenen? Dank voor uw medewerking. ZION. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.google.be/url?sa=t&rct=j&...57700187,d.ZG4 ==> ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Laatst gewijzigd door -Jo- : 20 januari 2013 om 14:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() En wie is schuldig aan die vluchtelingenkampen?
Het Westen neem ik aan? Of......moorden ze daar elkaar uit? Nee? |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Doet dat er iets toe? Maakt het de ellende van die mensen er minder om? Omdat het niet onze schuld is, laat het ons Siberisch koud wat daar gebeurt?
Dat je harteloos en onverschillig bent, nog tot daar aan toe, maar hier een beetje de draak komen steken met de miserie van die mensen is er geen klein beetje over. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() Topic volledig lezen,Christus.
Was ook dagje vd. MIGRANT. De sukkels waarin we verzuipen momenteel. Trouwens,wie zegt dat u zich moet volvreten,in je luie zetel moet zakken,en dan kijk je nog naar Familie,ook? Men is al honderden jaren harteloos,en men zal het nog honderden jaren zijn. Wat is mijn deel daaraan? Dat is er pas over,mijnheer. |
![]() |
![]() |