![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Deze week las ik ergens iets over een Spaanse, de Hertogin van Alba (85) , die over het privilege beschikt niet te moeten knielen voor de Paus.
Dat kunnen er ongetwijfeld niet veel zijn. (fig.: de Hertogin van Alba)
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine) Laatst gewijzigd door Nr.10 : 13 januari 2013 om 03:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Hertog van Alva, alom bekend in de Lage Landen, behoorde tot dit geslacht.
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De niet gecensureerde versie van de slachting van de onschuldige kinderen door Breugel. De zwarte figuur gezeten op het paard in het midden wordt algemeen verondersteld de Hertog van Alva af te beelden die goedkeurend toeziet hoe zijn manschappen wat Vlaamse kinderen afslachten. (klik om te vergroten)
Sinds wanneer hebben de Hertogen van Alva het voorrecht niet te moeten knielen voor de paus? Misschien een beloning voor hun ijverig werk in het uitmoorden van ongelovige 'honden'...euh kinderen. 'Onze' Alva kreeg in ieder geval de gouden roos van de paus voor zijn goed, weze het enigszins bloedig, werk ten dienste van het katholicisme. Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 13 januari 2013 om 04:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor de paus knielen ????
Wat als je dat niet doet ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() oh jawel
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Op zijn minst branden in de hel schat ik.
voor altijd hé. Da's lang hoor. Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 13 januari 2013 om 06:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Noch jij, noch ik zullen ooit worden "ontvangen" door de paus waardoor het probleem zich dan ook niet stelt. Diegenen die wél ontvangen worden zullen netjes het protocol volgen. Zo niet, misschien een klein diplomatiek incident en/of een uiterst korte en ijzige audiëntie...
![]() |
![]() |
#10 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door respublica : 13 januari 2013 om 09:00. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Inderdaad vooral een hypothetische vraag. Maar als ik hem ooit tegenkom op café of op straat, ben ik alvast niet van plan om te knielen.
Laatst gewijzigd door Vlaanderen Boven : 13 januari 2013 om 09:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik heb evenwel niet de indruk dat er zich veel atheisten bevinden onder die rijen wachtenden. Eerder gelovigen en bijgevolg gehoorzame opvolgers van het protocol.
![]() |
![]() |
#14 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() http://www.youtube.com/watch?v=X3ZcZ2h4Ths ![]() Citaat:
ik kniel niet en geef die zelfs geen hand , incluis hetzelfde geldt voor ALLE vaticaniërs/vaticanisten !!
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Drie neuscorrecties, vulmiddel in de lippen, botox injecties, ...
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#18 |
Minister
|
![]() Ik zou ook niet knielen. Ik heb veel respect voor de paus maar hij is ook maar een mens als ik.
Trouwens, werd er vroeger in VL niet geknield indien er een bisschop of een professor passeerde? |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik evenmin. Net zoals ik vlakaf zou weigeren om een hoofddoek/sjaal om te doen.
Citaat:
Mijn wederhelft heeft mij ooit verhalen verteld over de burgemeester van het dorpje waar hij opgroeide. Die man bezat ook nog eens de titel van baron. Liet zich regelmatig, gezeten in een koets getrokken door paarden, in het dorp rondvoeren waarop de dorpelingen/onderdanen vol eerbied en onderdanig de pet afnamen. Afschuwelijke tijden moeten dat geweest zijn.
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ja, zo lang is het nog niet geleden dat de mannen hun pet moesten afnemen en hoofd buigen als er iemand met blauw bloed voorbijkwam. Nu gebruiken de blauwbloedigen geen koets met paarden meer, maar rode diesel. en die Hertogin van Alva is de adellijkste persoon ter wereld of zoiets. Ze heeft de meeste titels van allemaal de blauwbloedigen. Een stuk of zestig. TitelsHertogdommen 19de Hertogin van Orognia 18de Hertogin van Alba 15de Hertogin of Aliaga 3de Hertogin van Arjona 11de Hertogin van Berwick 17de Hertogin van H�*jar 11de Hertogin van Liria en Jérica 11de Hertogin van Montoro Graafschap-Hertogdom 12de Gravin-Hertogin van Olivares Markgraafschappen 17de Markgravin van the Carpio 10de Markgravin van San Vicente del Barco 16de Markgravin van La Algaba 16de Markgravin van Almenara 18de Markgravin vanBarcarrota 10de Markgravin van Castañeda 23ste Markgravin van Coria 14de Markgravin van Eliche 16de Markgravin van Mirallo 20ste Markgravin van Mota 20ste Markgravin van Moya 17de Markgravin van Orani 12de Markgravin van Osera 14de Markgravin van San Leonardo 19de Markgravin van Sarria 12de Markgravin van Tarazona 15de Markgravin van Valdunquillo 18de Markgravin van Villanueva del Fresno 17de Markgravin van Villanueva del R�*o Graafschappen 27ste Gravin van Aranda 22ste Gravin van Lemos 20ste Gravin van Ler�*n, Regent van Navarre 20ste Gravin van Miranda del Castañar 16de Gravin van Monterrey 20ste Gravin van Osorno 18de Gravin van Palma del R�*o 12de Gravin van Salvatierra 22ste Gravin van Siruela 19de Gravin van Andrade 14de Gravin van Ayala 16de Gravin van Casarrubios del Monte 16de Gravin van Fuentes de Valdepero 11de Gravin van Fuentidueña 17de Gravin van Galve 18de Gravin van Gelves 16de Gravin van Guimerá 21ste Gravin van Modica 24ste Gravin van Ribadeo 25ste Gravin van San Esteban de Gormaz 12de Gravin van Santa Cruz de la Sierra 11de Gravin van Tinmouth 20ste Gravin van Villalba Burggraafschappen 12de Burggravin van la Calzada Baronieën 11de Barones van Bosworth Landgoeden 29ste Dame van Moguer Daar kan zelfs de paus niet aan tippen!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |