![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geestelijke: "Ook baby's moeten boerka dragen"
http://www.hln.be/hln/nl/1275/Islam/...a-dragen.dhtml Ik denk dat er eentje helemaal overtilt is geslagen !!!! 1) Wat heeft die tegen kinderen ?? 2) Wat heeft die tegen vrouwen ?? 3) Wat heeft die tegen de samenleving ?? Ik geef openlijk toe , dat ik TEGEN ALLES ben , wat doelbewust de mens vernederd opgelegd door ziekelijkheden !!!! Wat gaat er in het hoofd om van zulke ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 5 februari 2013 om 06:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Was dat niet om te vermijden dat de papa's hun dochters gingen martelen om te zien of ze nog maagd waren?
http://rt.com/news/saudi-preacher-fine-rape-333/
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Europa moet zo snel mogelijk nog meer voorstanders van deze uiterst gesofisticeerde levenswijze importeren, en zoals altijd ze onmiddelijk na aankomst zo veel mogelijk voorrechten bezorgen zodat ze de lokale achterlijke Westerse bevolking zo snel mogelijk kunnen opleiden in deze superieure manier van omgaan met onze medemens. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Persoonlijk zou ik gerust m'n luxe-leventje willen opgeven om te helpen mensen die zulke ziekelijke waarden hanteren de wereld uit te vechten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik kan bij zulke verhalen enkel concluderen dat islam - opgericht door een geesteszieke persoon - ook geesteszieke volgelingen kweekt.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Ik kots werkelijk op die landen.
![]() |
![]() |
#7 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Die moslims willen toch een oog voor een oog, handje kap bij diefstal, waarom kun je je vrijkopen met bloedgeld voor het moorden en verkrachten van je dochter? Ik begrijp die moslims echt niet, je moet werkelijk achterlijk zijn om daar nog steeds iets goed in te zien, wat enigszins wel logisch is met al die inteelt. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom doet het westen ook zo'n moeite die elitaire, ondemocratische en fundamentalistische golfmonarchieën in het zadel houden? Het religieuze extremisme in Europa wordt van daar uit gefinancierd, niet vanuit Iran of Syrië.
Als je het zo bekijkt is onze olie duurder dan men denkt. Het is niet enkel aan de pomp dat we hem betalen. Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 5 februari 2013 om 19:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Vreemdeling
|
![]() Ik vind dat geiten ook een boerka moeten dragen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Zolang de achterkant vrij is...
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |