![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
Bekijk resultaten enquête: Mag men zoiets doen of vindt u van niet ?? | |||
ja |
![]() ![]() ![]() |
5 | 55,56% |
nee |
![]() ![]() ![]() |
2 | 22,22% |
boeit me niet |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
zijn keus |
![]() ![]() ![]() |
1 | 11,11% |
Alle gekheid op stokje |
![]() ![]() ![]() |
1 | 11,11% |
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 9. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://www.hln.be/hln/nl/959/Bizar/a...erlaters.dhtml
Dit zou dan wel een hele absurde gek zijn , mocht die dit gedaan hebben !!!! Mag men zoiets doen of vindt u van niet ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Een moderne versie van de middeleeuwse schandpaal.
Een vos verliest wel zijn haren maar nooit zijn streken.
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Dat moet kunnen, maar dan moeten we ook alle pedofiele pasters mogen uithangen, en zij die streng kerkganger zijn. Iedereen op de schandpaal.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Het is aan de geestelijke leider om z'n kudde in lijn te houden... Maar voor westerlingen kan geen hulp meer baten... die zijn allang vergeven door de decadentie, door de duivel.... De christelijke god is hier gevallen, maar Allah zal redding brengen, op termijn ook aan de vrijzinnigen als ze dat willen, en als dat niet willen... ook
![]()
![]() |
#6 |
Vreemdeling
|
![]() Lijkt me eerder een stunt dan echt gemeend. Ik ben al een aantal jaar geschrapt, en moest mijn naam aan de kerk hangen om die reden zou ik daar echt niet om wenen. Het is niet alsof het een geheim is ofzo.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Vreemdeling
|
![]() @Raven Ik zie niet in wat Allah er mee te maken heeft, of de duivel for that matter.Atheist is atheist.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
http://www.youtube.com/watch?v=fGdodXCnQ7k |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
er aan hangen , een vers gebruikt WC-papierke !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Europees Commissaris
|
![]() Mijn foto mag er meteen bij en ik zou er nog trots op zijn ook. Met die progressistische/communistische en verdraagzame kinkels wil ik niets te maken hebben.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Om het met Gaahl te zeggen: "The only god I worship is me. Not some arrogant prick who lives in the sky and tells me what to do and not to do. It's nature that can't be stopped. Life always finds its way." |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() Een stunt die zijn parochie duur zal te staan komen vrees ik.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() Ik zou er geen probleem mee hebben. Dat die sul maar doet, hij beschadigt er zijn eigen bollenwinkel meer mee dan hij beseft. Helaas gaat hij er niet mee door...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Gouverneur
|
![]() Hoe langer hoe meer zie je van die psychotische ideeën opduiken. Het gaat niet al te lang meer duren voor we er aan gewoon geraken en iedereen mee is. Dan wordt het normaal om mensen voor gelijk wat aan de schandpaal te nagelen en ben je psychotisch als je het hebt over iets als privacy. Kan je naar de psychiater omdat je lijdt aan privaciïsme.
Abortus gepleegd na een verkrachting : zeven zweepslagen en een verbod op dragen van een regenboog gekleurde minirok wegens vernietigen van bewijs. Ongelovig : kaal scheren en schapendarm aan de geslachtsdelen nieten live op tv. ...
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |