![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() http://www.nieuwsblad.be/article/det...paign=regio-nb
Dat het eigenlijk "ZO" slecht niet is in het gevang dat wisten we wel (zie maar naar Alloo) en dat ze toch klagen , dat is in ons gewone leven ook zo. Dat nutteloos"uitschot" heeft gratis inwoning,warmte,(goed) eten,vermaak,en noem maar op ,en vooral "veel" rechten. Wie heeft er nog schrik van ons justitie? Ik zeker niet !! Wie geen uitweg meer weet pleegt beter een zware misdaad, en men is van de baan, en anderen zorgen voor u. Als SLACHTOFFER darentegen.......Dat is andere koek nietwaar! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Vriend, die discussie is hier al talloze keren aangemaakt.
Wat een wormenleven moeten sommigen hier lijden om jaloers te zijn om gevangenen... |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() En toch zal ik ze "steeds" blijven aanhalen.En als u er niet tegen kunt dan aub niet op antwoorden !
Laatst gewijzigd door pegasus6869 : 13 januari 2013 om 11:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En voor ons verandert er niets vermits gevangenen toch internet hebben zodat je ons kan blijven plezieren hier met uw vermakelijke schrijfsels. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als je in de doos zit, dan vraag je maar wat kafka boeken.
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#8 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik ken in Brussel vele minder begoeden die geen internet of gsm hebben en ook geen privé zonneveld. Hoeveel gehandicapten zitten ondertussen te wachten op degelijke opvang? Hoeveel ouderen besparen niet op gezondheidszorg en zelfs degelijk voedsel om op zijn minst de electriciteit te kunnen betalen... in afwachting van een plaats in een OCMW home dat er enkel komt indien de vorige sukkelaar overlijdt? Allemaal zagers hé. Ze moeten maar zoals elke crimineel een serieuze misdaad plegen en zich laten pakken... sic another Jack ![]()
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Minister-President
|
![]() Er is in het artikel ook nog een aanzet voor een andere invalshoek...
![]() De directie is verbaasd, niet omwille van wat er getoond wordt maar vanwege het feit dat men het publiek maakt. Want zonnen mag en aan het drugsprobleem wordt er door hen gewerkt. De bewaker had langs de kanalen moeten gaan die de wantoestanden lieten ontstaan en verderbestaan! De stouterik! Was mijn eerste reactie...
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja seg, goei idee.
Laten we gevangenen terugsturen naar middeleeuwse praktijken. Ze enige jaren treiteren, minachten en verwaarlozen. We zijn dan veel geruster als ze weer in de maatschappij terechtkomen. Ze gaan zich dan vast veel beter gedragen. Ze hebben dan immers jarenlang een enorm respect gekweekt voor de maatschappij die hen al die jaren slecht behandeld heeft. ![]() Voor sommige gedachtegangen heb ik blijkbaar niet lang genoeg gestudeerd want hoeveel moeite ik ook doe, ik kan ze niet volgen. Een gevangenisstraf bestaat uit het beroven van de vrijheid. Voor iemand die dat nooit heeft meegemaakt is het misschien moeilijk voor te stellen maar ik veronderstel dat dat al een behoorlijke straf op zich is. Sluit u anders maar eens een paar dagen op in uw badkamer ofzo. Met een compleet vreemde erbij. U mag zelfs uw computer, uw Playstation en zelfs uw Lego-trein meenemen voor mijn part. Mij benieuwen hoe gelukkig u zich daar gaat voelen.
![]() |
#11 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ‘De gevangenis van Marneffe is een halfopen gevangenis. Dat betekent dat die gedetineerden veel meer bewegingsvrijheid hebben. Zonnebaden bijvoorbeeld tijdens hun vrije moment op de binnenkoer is dan ook helemaal niet verboden.‘
Voor de rest zie je op een andere foto mensen met waterflessen en plastieken drinkbekers in hun handen, en op een andere iemand die ligt te slapen met een sigaret tussen de lippen. IK kan op die foto's niet zien dat ze alcohol drinken of dat die sigaret een joint is, dus kan ik enkel afgaan op hetgene die cipier beweert......maar alleen al dat 'zonnebadengeklaag' lijkt me genoeg om zijn woorden met een korreltje zout te nemen zolang ik geen 'bewijslastigere' foto's zie......
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zoals bij de kinderen van die alleenstaande moeder, ze moeten al blij zijn dat ze in een lagere school terecht kunnen, terwijl een gevangene een universitair diploma kan halen. Die vergelijking slaat nergens op, want kinderen tot twaalf jaar kunnen nu eenmaal geen universitair diploma halen ofdat ze nu bij een moeder die van zes verschillende venten jong heeft of niet. En ondertussen lijk je ook al er vanuit te gaan dat gevangenen internet op hun cel hebben, je bent aan het dwalen, er is geen internet op de cellen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
die uitgangsvergunningen om universitaire examens te gaan afleggen ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Charlie don't Surf : 14 januari 2013 om 15:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Minister-President
|
![]() gnagnagna
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Enige verschil met het Hilton Hotel (sorry Paris) en een Belgische gevangenis is dat je er niet uit mag als je er zit? (en dat is ook al niet meer waar)
![]() Citaat:
Tijd dat men het Wetboekje (ik gebruik speciaal een verkleinwoord daar ik het met het boekje niet hoog op heb) deftig te herzien en te herschrijven. Ik bedoel daarmee, schrap al de achterpoortjes. http://www.selor.be/nl/nieuws-en-eve...knelpuntberoep Ik ben nu opgelucht, U ook? (<-klonk zo Emiel Goelen achtig) ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe? op die foto's zie ik er genen ene met een ketting en zware bal aan de enkel gebonden...
![]() Zelfs gene galg die hangt te wachten... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |