![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() [size=4]op·lich·ter[/size] (de ~ (m.)) 1 iem. die anderen door valse voorspiegelingen geld of goed afhandig weet te maken => afzetter, bedrieger, charlatan, flessentrekker, fraudeur, knoeier, kwakzalver, kwartjesvinder, zwendelaa
2 Geert Bourgeois. sprwd: "Een bourgeois begaan" => iem. oplichten met betrekking tot verkiezingsbeloftes ![]()
#2 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() [size=4]rap·por·te·ren[/size] (ov.ww.)
1 melden, verslag uitbrengen 2 [mil.] (een overtreder, overtreding) aanbrengen 3 [boekh.] (posten) overbrengen Als in: rapporteren aan de moderatie v.e. forum, omdat een bepaalde post bijvoorbeeld in een foute categorie staat ( ![]() Laatst gewijzigd door Fribre : 24 juli 2004 om 19:31. |
![]() |
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Is't niet waar ofzo?
De man verdiend z'n nieuwe bijnaam en die uitdrukking.
#4 |
Gouverneur
|
![]() Wacht en zie...
We zullen binnen een aantal maanden kunnen oordelen wie het bij het rechte eind heeft. En ik weet best dat een beetje geduld hebben tegenwoordig veel gevraagd is... |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Concrete beloften doen, en ze uitvoeren eveneens. *Voor is niet na. *De regering 5 minuten gijzelen totdat B-H-V gesplitst is , is heel wat anders dan een ministerpost omarmen en de boel minstens een half jaar op de lange baan schuiven. Pas op: mij niet gelaten, maar ik vrees dat buiten de partijslaafjes vele N-VA'ers volgende maal 'met de dood in het hart' een racistische, protest-foert-kust-mijn-kloten-stem gaan uitbrengen....... Zeg niet dat de Belgicistische Staaf u niet gewaarschouwd heeft........
Laatst gewijzigd door Supe®Staaf : 24 juli 2004 om 22:10. |
|
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() Op de B.U.B. ?(want ons vinden ze toch ook racistisch?)
![]() Laatst gewijzigd door Hans1 : 24 juli 2004 om 23:14. |
![]() |
![]() |
#7 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
#8 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door giserke : 24 juli 2004 om 23:55. |
|
![]() |
![]() |
#9 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#10 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
#11 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Zelf gemeenteraadsleden zweren trouw aan de Koning.
http://www.standaard.be/archief/dag/...ST05012001_016
#12 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#13 | |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Citaat:
Alleen de federale ministers en de regionale minister-president zweren getrouwheid aan de koning. De rest van de kluit houdt het bij "getrouwheid aan de wetten van het Belgische volk". |
|
![]() |
![]() |
#14 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Het zou wel kunnen. Maar hoe verklaar je het artikel dan ivm dat gemeenteraadslid? Die zweert wel degelijk trouw aan de Koning. Het wordt voor een goede Belg als ik allemaal wat te ingewikkeld, terwijl het veel eenvoudiger zou kunnen. Je moet er de dag van vandaag nog maar aan uit kunnen! Maar hoe kan Bourgeois trouw zweren aan de wetten van het Belgisch volk, als hij het Belgisch volk niet erkent?
Michael Freilich, Joods Actueel: ‘Indien de geschiedenis zich zou herhalen met De Wever als burgemeester van Antwerpen, zou ik me zorgen maken over de joodse burgers.' Laatst gewijzigd door Yann : 25 juli 2004 om 08:53. |
|
![]() |
![]() |
#15 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Op het VTM nieuws van donderdag (laat-avond journaal) hoor je duidelijk in de 2:49 ste minuut Marino Keulen zeggen: Ik zweer getrouwheid aan de Koning...
http://www.vtm.be/asx/vtmnieuws/vtmnieuwslaat_Do.asx
Michael Freilich, Joods Actueel: ‘Indien de geschiedenis zich zou herhalen met De Wever als burgemeester van Antwerpen, zou ik me zorgen maken over de joodse burgers.' Laatst gewijzigd door Yann : 25 juli 2004 om 09:02. |
![]() |
![]() |
#16 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#17 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Stoer zeg! Die Bourgeois beliegt niet alleen zijn achterban, doch het hele Belgische volksgedeelte waarvoor hij in feite dient te ijveren. ![]() Enfin, als zijn separatistische heldendaden daartoe beperkt blijven, dan mag hij nog lang als een gecastreerde kater op de tsjeven hun schootje zitten. ![]()
![]() |
![]() |
#18 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Ziekelijk, zeer ziekelijk jaloers op het harde werk van Geert Bourgeois en zijn ploeg,
dat zijn een deel van de Blokkers en hun sympathisanten. Een andere verklaring voor hun lachwekkende en onzinnige reacties is er anders niet. |
![]() |
![]() |
#19 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#20 | |
Eur. Commissievoorzitter