![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Beste moderatie,
Op de subfora "Links" en "Rechts" is er heel weinig activiteit. Misschien is dat omdat vele forummers zich niet meer kunnen vinden in de heersende definities die van deze termen worden gegeven. Veel forummers, ook van links en rechts, zouden graag in een subforum "Niet-gealigneerd" nadenken over een nieuw alternatief. De breuklijn tussen "gealigneerden" en "niet-gealigneerden" is op dit forum veel scherper dan deze tussen "links" en "rechts". Dat zie je b.v. ook in thema's als islam of immigratie & integratie. Ook zeer islamkritische of tot remigratie oproepende forummers ergeren er zich blauw aan Zionistisch-Atlanstische islamofoben die enerzijds wel de islam als oorzaak van alle problemen beschouwen maar anderzijds in bed liggen met Saoedi-Arabië en moslimfundamentalisten. De échte breuklijn is dus tussen de "gealigneerden" die vinden dat we klakkeloos moeten navolgen wat in Washtington, Londen, Tel Aviv & Ryadh wordt beslist en de "niet-gealigneerden" die een alternatief willen. Aangezien de "gealigneerden" liefst hun eigen bestaan ontkennen - "the first task of the ministry of information is to deny its own existence" - is er geen subforum "Gealigneerd", maar louter een subforum "Niet-gealigneerd" nodig. Daarin "rechtse", "linkse" en anderen niet-gealigneerden nadenken over wat hen bindt en wat hen scheidt. Een nieuwe politieke filosofie is misschien het gevolg. Met vriendelijke groet, Kallikles
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Volkomen nietszeggend
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Doe wat aan je kritisch vermogen, man ![]() Ik ben er vrij zeker van, dat Mod het voorstel evenzo zo volkomen nietszeggend vindt, dat ze er niet eens op reageren. Laatst gewijzigd door eno2 : 31 augustus 2012 om 09:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Scheld me vervolgens misschien nog een uit voor bejaarde homo, in navolgong van Boxoa-1, zoals je al eens eerder gedaan hebt. ![]() In een forum als dit kan je terecht overal kritiek op voeren, dat is een van de voornaamste doelstellingen van een forum als dit. Dat jij dat nog niet door hebt, is veelzeggend. Jij prefereert een pose van uiterst laconiek hardline jeugdig cynisme dat eigenlijk niets biezonders oplevert. Laatst gewijzigd door eno2 : 31 augustus 2012 om 10:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() Zie je, weeral zo'n belachelijke laconieke one-liner nietszeggende trol-reactie
Laatst gewijzigd door eno2 : 31 augustus 2012 om 10:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het zal Mod plezieren Een persoonlijke aanval-stijl maakt niet alleen de aanvaller kapot, maar verlaagt ook het niveau van forum Laatst gewijzigd door eno2 : 31 augustus 2012 om 10:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() En, nog wat OFF TOPIC aanvalletjes?
Laatst gewijzigd door eno2 : 31 augustus 2012 om 10:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Met je onnozele smiley's Laatst gewijzigd door eno2 : 31 augustus 2012 om 10:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() enno 2, jij komt hier arrogant zeggen, dat het voorstel van kallikles nietszeggend is, maar dat doe je zonder argumenten.
Als jij nu eerst wat argumentatie levert, voor je arrogante houding. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() We zullen zien, hoe veelzeggend MOD het voorstel van Kallicles vindt, en jouw behandeling van mijn bijdrage.
Als ik mijn bijdrage zal toelichten, dan zal het zeker niet met jou zijn, trolletje. Laatst gewijzigd door eno2 : 31 augustus 2012 om 10:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jammer dat jij dat anders ziet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Banneling
|
![]() Volkomen nietszeggend, dat "gealigneerd". Duistere kwalificatie, waar niemand wat aan heeft.
Laatst gewijzigd door eno2 : 31 augustus 2012 om 10:27. |
![]() |
![]() |