![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als die fietsers daar niet waren , was er niks aan de hand ,
door hun schuld zijn nu die trappers in de problemen !!!! Stoute Fietsers ![]() ![]() Oh ja , bovenstaande is sarcastisch bedoeld !!!! Ik hoop werkelijk dat ze die verdomde klootzakken te pakken krijgen !! Wat is er zo leuk aan happy slappy ???? Dat soort strontschorriemorrie hoort opgesloten te zitten en wel werkelijk DEFINITIEF , dus geen herkansing !!!!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Strontschorremorrie? Maghrebièns?Hallo,met CGKB? Graag pater De Witte s.v.p.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Het laatste dat ik erover hoorde was dat de ouders hun zeunekes vergezelden naar de eindhovense politie en dat die intussen ook de andere daders kennen.
Ik stel me de vraag of het ierts met voetbalhooliganisme te maken heeft (maar ik ben bevooroordeeld) overigens is het wel degelijk verontrustend dat "happy slapping" en "zinloos geweld" in ongeveer alle sociale klassen en over alle etniciteiten heen voorkomt. Koerden steken in Limburg met messen - Universiteitstudenten breken een gans dorp af in Friesland - Syriërs schieten hun kinderen overhoop - Congolezen verkrachten hun vrouwen - enz... Eerstdaags stelt men in een "Sportpalast" aan de Israëlische burgers de retorische vraag : "Wollt Ihr den totalen Krieg ?"
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() Ik kan me vergissen maar het lijken me toch weer marokkaantjes te zijn, ze hebben echt wel moeite om goed in het nieuws te komen. Wel goed van de Nederlandse politie om de beelden zo vlug vrij te geven, op die manier hebben ze vlug resultaat geboekt, in België doen ze alsof er niets gebeurd is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() Hoera het waren geen mocros, als we de Newspeak mogen geloven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() Dinsdagochtend boden zich twee minderjarige daders aan bij de politie van Eindhoven. Zij bekenden hun betrokkenheid en zijn aangehouden. Er werd gemeld dat het om twee Belgische jongens van 15 en 17 jaar uit de regio Turnhout ging.
Volgens het Eindhovens Dagblad (ED) zijn de 'Belgische' verdachten eigenlijk Nederlandse jongens. Hun ouders zouden naar België zijn verhuisd. Volgens een van de advocaten is zijn zeventienjarige cliënt een 'bijzonder nette jongen' die zelf in shock verkeert. 'Hij heeft deelgenomen aan de mishandeling, maar snapt zelf niet waarom hij het heeft gedaan.' De vader van de jongen is een gerenommeerd zakenman. De zoon heeft geen strafblad, is nooit met de politie in aanraking gekomen, en haalt goede cijfers op school, aldus de advocaat. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik denk toch niet dat het Nederlandse onderwijs zo slecht is hoor.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() De identiteit van de daders staat ondertussen al op geenstijl.nl
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik was daar ziek van toen ik dat filmpje zag.
Bende randdebielen die het dan nog met acht moet afbrengen tegen één man. In veel gevallen is het gevaarlijk en groep aan te wijzen die het zouden gedaan hebben, zie de moord op Joe Van Holsbeeck, iedereen riep, marokkanen uiteindelijk bleken het Polen te zijn de daders. Niet dat ik fan ben van één van die groepen maar toch ... Echt en enorm laffe daad. Weg met zo'n volk pfffff
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() Ok, er was toch zeker 1 mocro bij.(bron Geenstijl.nl)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
|
![]() Die daders zouden uit "welgestelde familie's" komen??
Dat is iets wat ik moeilijk kan geloven, of het zouden nieuwe rijken moeten zijn, en aan de attitude van hun kroost te zien, zal die 'rijkdom' wel niet op erg eerlijke manier verdient zijn. Aan de beelden te zien dacht ik direct dat het marokkanen waren (kleur huid en lichaamsvorm) maar blijkbaar zouden het Polen zijn, en nu zou toch minstens een marokkaan bij zijn. Wat het ook zij, enkele van die 8 zijn gore lafbekken, zeker die ene in het wit gekleed. Hoe hij het slachtoffer te keer ging, om misselijk èn woedend van te worden. Anderzijds moet het worden gezegd: het feit dat al 3 onder hen zich spontaan hebben aangegeven moet zijn dat ze toch een beetje moraliteitsgevoel hebben. Ik denk dan ook dat die drie de enige minderjarigen waren, die de meelopers waren. En die misschien met foute vrienden vergezeld waren. Ik hoop vooral dat ze de daders te pakken krijgen. En straffen natuurlijk!
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() Waarom altijd "mogelijks" Polen erbij halen?
Niet onnozel doen. Magrebbers,niks meer,niks minder. Geval Joe Van Holsbeek,ook polen,ja,een zigeunerke die in Polen huist. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
|
![]() ![]() ![]() 6 onder hen hebben zeker de Belgisch of Nederlandse afkomst. 1 is zeker van Noord-Afrikaanse afkomst en die 'Nit' zou ik niet weten.
Voorlopig wordt mijn idool niet meer weergegeven, wegens altoos wederkerende spot tegenover Haar. Mijn excuses aan Haar. Ik had dit nooit zo lang mogen laten duren!! Laatst gewijzigd door MaGNiFiCaT : 23 januari 2013 om 18:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
|
![]() Het zou gaan om "Vlamingen" en hier elders lees ik dat het om geëmigreerde Nederlanders zou gaan. Maar heu ... door de ocmw's nogal gekende Nederland - België route, ooit van gehoord? Men emigreert eerst naar Nederland (vanuit Marokko, Algerije, ...) om dan daar vast te stellen dat de gezinshereniging te streng is en de overheid niet vrijgevig genoeg. Vervolgens verhuist men naar België. Antwerpen is daarbij de favoriet.
Zover ik kan zien waren de meeste jongens niet van Nederlandse of Belgische afkomst.
![]() |
![]() |
#18 | |
|
![]() Citaat:
Er moet erbij gezegd worden dat omdat men Belgische familienaam heeft, men daarom niet perse van volledig Belgische afkomst is. Hoe dan ook, het is niet de afkomst die er toe doet, maar hun (of enkelen onder hen) ab-so-luut onacceptabele attitude.
![]() |
![]() |
#19 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Man als dat mijn kroost was, ik had ze het krijtje gegeven zodat ze zelf de krijtlijnen van hun lijk konden tekenen.
![]() |
![]() |
#20 |
Banneling
|
![]() 2 mocros al zeker. En de fotograaf weten we de naam niet van.
|
![]() |
![]() |