![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | ||||||
Partijlid
|
![]() Ieder jaar sinds 1984 wordt in San Francisco de Folsom Street Fair georganiseerd. Dit is een soort Gay Parade die zich meer richt naar de zogenaamde "BDSM/leder subcultuur". De parade staat geregistreerd als een liefdadigheidsinstelling zonder winstoogmerk.
http://en.wikipedia.org/wiki/Folsom_Street_Fair De organisatie gebruikt de zogenaamde "Leather Pride Flag" om te adverteren: De deelnemers zijn hoofdzakelijk homosexuele mannen en de doelgroep is voornamelijk de BDSM/leder subcultuur-sectie van de holebi-subcultuur. De voorloper van de Folsom Street Fair was de California Motorcycle Club Carnival, een gay leder-BDSM kermis en fuif met rockbands en DJ's. In 2007 was er een controverse rond de poster die de Fair aankondigde, waarop bekende gezichten uit de holebi- en BDSM/leder-beweging stonden, en volgens tegenstanders gericht was op het schofferen van christenen: ![]() Ongeveer 400.000 mensen van over heel de wereld komen ieder jaar af. sadomasochistische activiteiten worden in het openbaar begaan, en dit gedrag worden aangemoedigd. De Fair wordt gesponserd door Miller's Beer, een gekend biermerk, die zich van het controversiële niets aantrekt. Ook kinderen worden toegelaten: http://xpress.sfsu.edu/archives/news/004352.html Citaat:
Citaat:
http://www.zombietime.com/folsom_sf_...rt_1/index.php Citaat:
Citaat:
Citaat:
Enkele bezoeker: ![]() De politie ziet geen problemen: Citaat:
Tot hoe ver zullen we de drempel blijven verlagen in de maatschappij van vandaag?
Laatst gewijzigd door dat face soldier : 14 december 2012 om 12:40. |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik ben pro. Als je het niet wil zien, dan ga je er niet naartoe. En zij die er willen zijn, kunnen zichzelf eens goed uitleven in de open lucht.
ik zie geen enkel probleem ![]()
![]() |
#3 |
Partijlid
|
![]() De aanwezigheid van kinderen misschien?
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Diegenen die de kinderen willen beschermen tegen die expliciete seksvertoningen zullen waarschijnlijk racistische nazi's zijn en VB'ers.
Met wat kom jij nu af, homoseksfeesten zijn immers bevorderlijk voor kinderen... Zo leren ze van kleins af aan dat barebacken de normale manier is. Laatst gewijzigd door Xenophon : 14 december 2012 om 14:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Partijlid
|
![]() ...en wildvreemden pijpen.
Grappig is dat het standje tegen hepatitis A&B besmetting zo populair was daar (zie de blog).
![]() |
#7 |
Europees Commissaris
|
![]() Kinderen gaan daar niet onbegeleid naartoe. Die zijn de verantwoordelijkheid van de ouders.
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#10 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Maakt u een grapje? 1. Er zijn daar kinderen aanwezig. 2. Als dat geen openbare zedenschennis is weet ik het ook niet meer.
![]() |
![]() |
#11 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Je gaat er van uit dat ouder zijn sowieso gelijk is aan mentaal stabiel en ethisch gezond zijn.
![]() |
![]() |
#12 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
En de enige kinderen die op foto zijn vastgelegd hebben niet eens door dat wat daar gebeurt "niet hoort". Dit is een homo fair he, het hoort er (bijna) bij. ![]()
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Dus jij vind de associatie "homo" en openbare sex-acts doodnormaal? Ik denk dat er veel homo's zullen zijn die aan die uitspraak aanstoot zullen nemen.
![]() |
![]() |
#15 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik ben als kind opgegroeid in een klooster (internaat). (neen, niet misbruikt, ik was te lelijk denk ik)
Ik werd daar erg ver afgeschermd van alles wat met sex te maken had of zelfs maar vrouwelijk was. Mijn ouders daarentegen wilden me een "open" opvoeding geven en probeerden vrank en vrij op al mijn vragen te antwoorden. De intentie was goed, maar de gêne die ze daar bij hadden sloeg de boodschap dood. Het heeft me erg lang gekost om de gêne zelf af te werpen, maar ondertussen leef ik het vrije leven en gaan we geregeld naar BDSM feestjes. Deze fair spreekt me dan ook aan vanwege de ongedwongenheid, de vrijheid. Het wegnemen van het stigma, dat meer frustraties en problemen veroorzaakt dan dat het iemand beschermt.
![]() |
#16 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
En ik vind het cool dat er 1 dag per jaar een uitzondering wordt gemaakt. Ik beschouw dat niet "erger" als de jaarlijkse secretaressedag. Eén keer per jaar een bloemmetje ![]()
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar liefst zonder dat er kinderen op staan te kijken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
'We' (eigenlijk gaat het hier over de VS) leven in een cultuur die geweld tolereert en zelfs adoreert en stimuleert en tegelijk een probleem wil maken van Sex. Make love not war zou ik zeggen. Heb jij stemrecht in de VS trouwens? Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 14 december 2012 om 15:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Want ik vermoed dat dat probleem kleiner is dan hier afgeschilderd.
![]() Laatst gewijzigd door Travis66 : 14 december 2012 om 15:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Privé, zonder kinderen, doe maar op, hoe meer hoe liever, we zijn allemaal volwassenen. |
|
![]() |
![]() |