![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Victoria's Secret worker scarred for life when niqab-wearing attacker threw acid in her face as she walked home from shop
Read more: http://www.dailymail.co.uk/news/arti...#ixzz2Ji0JmEss De dader met of zonder nikaab , interesseert me geen reet , maar mag een vrouw niet in de lingerie werken ?? Wat is (daar) er mis mee (in) de(ze) samenleving ?? Ik hoop dat ze dader kunnen vatten !!!! Het slachtoffer is voor het leven getekend ; wat speelt er zich in het hoofd van de dader af zoiets te doen ????
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 2 februari 2013 om 05:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
ik pleit er voor om straffen in functie van het slachtoffer te zetten, moet het slachtoffer een heel leven boeten dan mag de dader met zijn leven boeten. ik denk aan het iemand verminken of zodanig ineenkloppen dat hij blijven gehandicapt is of verkrachtingen waar er levenslang emotionele littekens blijven. Allemaal daden waar slachtoffers niet dood zijn maar wel een leven boeten en ik vind dat de daders dan ook een leven moeten boeten en liefst nog met hun leven moeten boeten = DOODSTRAF |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Er word wel eens gezegd, bv. in een discussie,"je lijd gezichtsverlies".
Dat is dan figuurlijk bedoeld. Wat moet dit slachtoffer nu verder met haar leven? Mijn excuses naar het slachtoffer toe,maar er is misschien geen gezicht meer. Het slachtoffer is fysisch en psychisch een wrak,levenslang.Indien ze dit overleeft. De dader,geen bataljon psychiaters,om na te gaan wat zich in dat hoofd afspeelde. Heel gewoon,doodstraf en in verhouding tot de toegebrachte verminking en pijn. Voorstel; onderdompelen in een bad met zwavelzuur. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() islam is vrede...
![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mag ik effe zuur in't gezicht gooien ??
Mag ik effe roet in't eten gooien ?? Ondanks dat men tegen de islam is , pleit men voor de sharia !! De crimineel hetzelfde aandoen (verzuren) , fijn zo !! Ook de doodstraf zou een goeie oplossing zijn voor de crimineel !! Maar .... schiet het slachtoffer hiermee iets op ?? Ik zou eerder pleiten voor: Neem de crimineel zijn/haar bezittingen af , verkoop het , en stort het geld op de rekening van het slachtoffer !! Laat de crimineel LEVENSLANG bikkelhard werken , en stort het geld op de rekening van het slachtoffer !! Genezen zal het slachtoffer helaas niet , maar aan dat geld heeft het slachtoffer nog iets aan !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 3 februari 2013 om 05:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zuurbad? Een propere oplossing. Of...vraag hoe het slachtoffer erover denkt. Laat het arme kind oordelen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ah , daar kan ik geheel mee akkoord gaan , maar ....
wat indien het slachtoffer niet (meer) spreken kan ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vrij simpel, de misdadiger die dat uitgevreten heeft mag van mijn part de strafmaat "1500 ton kolen opgraven" mogen krijgen.
En zelfs nog mogen kiezen ook. Die 1500 ton kolen, of vrijwillig orgaandonor wezen.
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hopelijk toch als levende ??
OK , als die dood is ook , maar zolang die leeft ook !! EN dit zonder te morren !!!!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gewoon eerst alle testen doen, en de nodige ontvangers zoeken zodanig de organen in 1 keer verdeeld kunnen worden. Moet je de chirurgen geen 5 keer oproepen en een gedeeltelijk leeggehaalde crimineel verder verzorgen.
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() tot het strikt absolute minimum !!
![]() |
![]() |