![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenl...utm_medium=RSS
Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wordt politieker , en uw geldprobleem is opgelost
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Lokaal Raadslid
|
![]() 66 Miljoen € steun voor Limburg 10.000 ontslagen
66 Miljoen € steun voor Luik 1.300 ontslagen vreemd evenwicht vind ik dit |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
'k Weet niet of het online staat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() GeenStijl, dus online.
![]() |
#8 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Het gaat er niet om bepaalde partijen te verbieden (dat zou er te dik op liggen). Maar ze willen wel kunnen beslissen welke partijen (europees) geld krijgen en welke niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Wat de facto op hetzelfde neerkomt uiteraard.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Vreemdeling
|
![]() Er bestaan momenteel al criteria waar partijen aan moeten voldoen om fondsen te ontvangen.
http://www.europarl.europa.eu/sides/...62&language=nl Alleen voorstellen die al gestemd werden zijn terug te vinden op http://www.votewatch.eu Het is dus moeilijk om te zeggen waarin het nieuwe voorstel verschilt van de bestaande regels. Dat is nog even wachten dus. Maar dat men in Brussel niet goed tegen oppositie kan is wel duidelijk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mocht ik in een gesprek zeggen dat ik geen bankrekening bezit, zou men mij naar alle waarschijnlijkheid bekijken alsof ik al jaren op Mars woonde denk ik. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mja, iedereen zou wel begrijpen dat je die afsluit als die toch leeg is.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Stingray : 11 februari 2013 om 18:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Nu de opperhoofden van de eurozone allemaal aan de Zimbabwean School of Economics blijken te zijn afgestudeerd, vind ik bezorgdheid over een volle bankrekening passender.
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() dikke 2
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik zou me dan eerder zorgen maken over het feit dat de rente op mijn spaarboekje, noch mijn loon de reële inflatie volgt... |
|
![]() |
![]() |