![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vaessen is natuurlijk niet eenderwie. En niet onbesproken.
Maar 't een en 't ander zal wel juist zijn. Voornamelijk dat op kosten gaan van een ander (zie het kleurke dat ik hieronder aangebracht heb). titel: Adviseur Laurent: ‘Wist al langer dat hij niet kan skiën' link: http://www.standaard.be/artikel/deta...30221_00478214 Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Staatssecretaris
|
![]() Je zou medelijden krijgen met die vent, als je je niet op tijd herinnert wat voor arrogante dotatieslurpende nietsnut het is.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dit is wereldnieuws.
Ik moet bekennen dat het nog niet helemaal tot me is doorgedrongen. Zo onwerkelijk. Wat gaat er nu gebeuren? Ik ben doodongerust. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Beke zal beweren dat er met een dubbele moraal gewerkt wordt. Di Rupo gaat twitteren: "he is back!" Termont gaat beginnen roepen dat dit een voorbeeld is hoe Vlaanderen er zal uitzien als de N-VA aan de macht is.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik heb er alvast eens goed mee kunnen lachen. Maar goed dat we onze Laurent nog hebben. Laatst gewijzigd door Jakko : 21 februari 2013 om 15:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bij Laurent zelf dringt het ook niet helemaal door. Vooral niet in het begin van de maand, als hij zijn 26.000 eurootjes gestort krijgt. 26.000 eurootjes, elke maand opnieuw. Dringt dat tot je door ? .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Gouverneur
|
![]() En als ik nu eens zeg dat Laurent aan het oefenen was voor de Olympische Winterspelen voor Blauwbloedigen. Ik geloof in die jongen, ik geloof dat hij voor ons
landje met een gouden medaille naar huis zal komen. Ze zullen nogal raar opkijken al die anti-monarchisten. Natuurlijk hoort daar af en toe eens een kwetsuur bij tijdens de trainingen, je kan geen eieren bakken zonder de schaal te breken nietwaar. Ik ben toch ferm blij dat het daar allemaal goed afgelopen is met onze prins. Allez, en nu op naar het volgende "accident de parcours" door enen van de Bende van Laeken. |
![]() |
![]() |