![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De staatsveiligheid houdt zich niet bezig met het bespionneren van politici.
Hand op het hart, daar is niets van aan. ‘Ik was de mol binnen Vlaams Belang' Tja, de geloofwaardigheid van het Belzieke regime daalt met de minuut. Wie zouden ze nog zo allemaal in het oog houden?
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Staatsveiligheid is er voor de veiligheid van de staat. Politici zijn ook een deel van die staat. Ergo, het is voor de veiligheid van de politici dat ze in de gaten gehouden worden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Werd Debie dan veroordeeld om zijn cover niet te schaden?
Dat incident over MRM had niks met Debie te maken, een onschuldige afspraak omdat hun vergunning in orde was werd door het nieuwe lief van de exman van MRM gekaapt. Ik heb de originele teksten gezien, en nadien had ze haar smerige bijdrage verwijderd.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Minister-President
|
![]() Een vunzig ventje, een gigantische blunder van Dewinter om die ooit zijn vertrouwen te geven. Superflikken en advocaten: nooit geloven, laat staan een vertrouwenspositie geven...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nu weten we waar de scenarioschrijver van "Salamander" zijn ideetjes haalt...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Debie heeft het verdorie zélf toegegeven. Daarbij, toch toevallig dat hij dit deed in de periode van 2007-2010, net toen de vete tussen Dewinter en MRM/FVH op haar hoogtepunt was.
Die bijdrage van MRM was smerig, maar de aanvallen op haar, ook van crapuul Debie, waren perfect gerechtvaardigd natuurlijk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik denk dat de grote baas van de staatsveiligheid heel binnenkort een andere job zal krijgen. Het lijkt mij onmogelijk om nog verder te kunnen functioneren nu dit is uitgekomen. Een reorganisatie met duidelijke afbakening van hun actie terein dringt zich op.
Dat de staatsveiligheid in de luwte werkt en regelmatig onderzoeken doet naar de handel en wandel van veel organisaties lijkt me niet meer dan normaal. Maar structureel een politieke partij onderzoeken gaat toch wel heel ver. Men zou nog kunnen zeggen dat het hier een onderzoek is geweest op basis van bekentenis door een betrokkene maar zelfs dan is het niet goed te praten. Er zijn nog vragen : rapporteerde de staatsveiligheid hierover aan de vorige minister van binnenlandse zaken ? Of bleef dit intern ? In het eerste geval zal er ook fall-out zijn naar de politiek toe. Ik denk dat Turtelboom zeer scherp zal reageren, nu de staatsveiligheid haar in een positie bracht dat zij heeft gelogen. Dat is, als ze het al niet wist. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom pakt Debie hier mee uit, vraag ik me af.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het valt natuurlijk niet te bewijzen maar elk normaal functionerend mens beseft maar al te goed dat de staatsveiligheid dit niet zomaar gedaan heeft. Iemand heeft hen de opdracht gegeven om dat te doen. En dan moet je ook niet heel erg ver denken om te weten uit welke hoek die opdracht komt.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! Laatst gewijzigd door fox : 11 februari 2013 om 11:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alsof Debie niet kon weigeren. En ik geloof dat hij de staatsveiligheid zelf opgezocht heeft.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |