![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
Bekijk resultaten enquête: Is dit een goed idee? | |||
ja |
![]() ![]() ![]() |
17 | 85,00% |
neen |
![]() ![]() ![]() |
2 | 10,00% |
geen mening |
![]() ![]() ![]() |
1 | 5,00% |
Aantal stemmers: 20. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Europees Commissaris
|
![]() Bij het overzetten naar het nieuwe forum, hebben wij allen onze geboortedatum moeten of mogen (ik heb het gedaan, maar ik weet niet of het verplicht was) invullen.
Wordt hier ook iets mee gedaan? Een verjaardagslijst zoals op die looknmeet-dingen zou wel een tof idee zijn, lijkt me. En ik denk dat hier niet veel programmeerwerk aan is. Volgens mij staat deze functie al ergens in dit forum, waarom zouden we anders onze geboortedatum moeten invullen? Dus gewoon ergens een optie aanzetten in het admin-paneel is voldoende, DENK ik. Goed idee? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Als er iemand jarig is zie je dat die dag onderaan het forum. Er staat daar dan een verjaardagstaart met daarnaast de gebruikersnaam van de jarige.
Daarnaast krijgt iedere jarige van ons automatisch gelukwensen uit naam van het hele team. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Automatisch en van harte, mag ik hopen
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Tuurlijk.
Zo was er eergisteren of zo desteven die verjaarde. Ik had het zien staan en stuurde persoonlijk een pb'ke. Vertelde dat aan jeroen, en die wist me te zeggen dat dat nu ook al automatisch gebeurde... maar het feit da'k het zelf ook gedaan had bewijst toch een beetje dat het van harte is hé? Niet? |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Minister
|
![]() Automatisch? En als ik nu elke dag mijn geboortedatum verander naar de dag van vandaag, word ik dan elke dag gefeleciteerd?
![]()
I'm still standing, better than I ever did, Looking like a true survivor, feeling like a little kid. __________________ But I'm stubborn, like those garbage bags that time cannot decay, I'm junk but I'm still holding up this little wild bouquet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
![]() Ja ... als je dat per se wil
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
![]() Maar dan over die verjaardagslijst ...
In principe is dit mogelijk via de kalender-/evenementenfunctie die in het forum ingebakken zit, momenteel is die uitgeschakeld omdat die volgens mij geen echte meerwaarde bood aan dit forum, maar indien jullie daar anders over denken kan het natuurlijk overwogen worden om deze in te schakelen. De kalender kan naast publieke evenementen ook persoonlijke (dus enkel voor jou zichtbaar) gebeurtenissen bevatten ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
I'm still standing, better than I ever did, Looking like a true survivor, feeling like a little kid. __________________ But I'm stubborn, like those garbage bags that time cannot decay, I'm junk but I'm still holding up this little wild bouquet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik wist dit namelijk niet (sla mij). ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
|
![]() DaBlacky: echt jarig vandaag, of om te testen
![]() Indien echt jarig, gelukkige verjaardag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik ben pas over een half jaar jarig. ![]() PS: de mail is mooi aangekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
|
![]() Citaat:
driewerf
de Universele Verklaring van de Rechten van de Mens Laatst gewijzigd door driewerf : 26 juli 2004 om 08:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat doen jullie als jullie een forumlid in jullie midden hebben met een hele speciale geboortedatum, bijvoorbeeld 4/4/44?
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar de behandeling die je dan krijgt. Die is totaal verschillend.
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Gouverneur
|
![]() Ja, knuppel.
4/4/44 dat wil zeggen dat ge moet blijven hangen op de vierde in uw geval. En dat ge Staaf niet moogt opzoeken op de vijfde. (ik ga lief zijn en jullie elk om beurt opzoeken). ![]() |
![]() |
![]() |