![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://www.gva.be/nieuws/buitenland/...maal-vrij.aspx
Zo in de zin van: En allemaal braaf zijn nu hé jongens, tot wederhoren ... Ik word daar dus echt ziek van die rechtsgang ![]() ![]() Met de slachtoffers van laffe aanslagen houden ze al lang geen rekening meer mee in de zin van: Ja die had daar niet moeten rondlopen of in de late uurtjes moet je niet uitgaan. ![]() Dat slachtoffers medische hulp en bijstand nodig hebben na zo een laffe aanval daar trekt niemand zich verder iets van aan. Ik wens het niemand toe geen jongere of oudere van zo een bende lafaards tegen het lijf te lopen maar stel dat het u of een familielid overkomt ![]() Je merkt dat goed op de straat tegenwoordig, na 18u zie je geen mens meer op straat tegenwoordig ja diegenen die andere bedoelingen hebben, de 'den braven mensch' doet aan cocoonen ... Ik heb gezegd punt (mea maxima culpa) Nog een prettige woensdag ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Doe toch niet zo dramatisch, ze zijn voorwaardelijk vrij onder strenge voorwaarden waaronder huisarrest.
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sommigen aanvaarden enkel foltering en vierendelen als straf. Al de rest is suske & wiske-gedoe. Of kiekeboe
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Doet mij eraan denken, ik heb de laatste Sus & Wis nog niet in bezit
![]() Citaat:
Ik kan mij na bepaalde reacties niet van de indruk ontmaken dat er mensen zijn die, die bende hun daden nog niet direct willen veroordelen en het nog door de vingers willen zien. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 27 februari 2013 om 17:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() in het filmpje onder dit artikel
http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenl...iebureau.dhtml kan je zien dat 6 amerikaanse agenten een wilde schutter er niet onder krijgen , de schutter is zelf ex-flik |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() """"Beelden van de mishandeling veroorzaakten vorige maand veel verontwaardiging en een heksenjacht naar de daders. """"
Heksenjacht ????? ![]() "VD :heksenjacht : hetze tegen afwijkende meningen" Wat wil de journalist nu eigenlijk zeggen ? Of zou die de definitie van het woord niet kennen ??????? Ik vermoed het laatste.... ![]()
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Klojo eerste klas misschien had U hem al bekeken op K&K en ik stel mij daarbij de vraag, loopt zowiets wel goed af, hoe in het latere leven ... misschien zijn er mensen die dat leuk vinden, ik niet.
http://www.hln.be/hln/nl/959/Bizar/a...utm_medium=RSS ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Inderdaad en de voorwaarden die gesteld zijn lijken me ook nuttig. Duidelijk geen Belgische rechtspraak
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Minister
|
![]() Zo in de zin van: En allemaal braaf zijn nu hé jongens, tot wederhoren ...
Ik word daar dus echt ziek van die rechtsgang tegenwoordig. Het klopt dat het steeds onmenselijker word. Wij redeneren nog steeds gevoelsmatig zoals in den tijd van Pepe en Meme. Maar we zitten nu in den tijd van het geval en den dossier. Die wordt dan even op de rol gezet en als het zover is af gehandeld. Ok, goed. Mare, dan wil ik ook en even kil en stikt dossier af werkende behandeling zien voor en over de dader. Plots moet die de behandeling krijgen van den tijd van Pepe en Meme. Dien zal slechte jeugd gehad hebben och arme enz. Jaja het functioneerde maar soms met en vijs minder en dan konden er rare dingen gebeuren. Al dan niet door drugs, drank enz. Dat kan niet. Daarom hebben die criminelen ook geen enkel ontzag voor de maatschappij, justitie en menen hun leven zelf te mogen bepalen. Met de criminele uitwassen tot gevolg. Peetje zei steeds. De problemen zijn begonnen toen men het Oranje licht invoegen bracht. Daarmee bedoelde hij: vroeger was het rood of groen. Goed of slecht. Toegelaten of verboden. Met het oranje licht is maar, want, omdat, het zou, indien, enz. mogelijk geworden. Met alle gevolg vandien.
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Europees Commissaris
|
![]() Dus de personen die zich in Nederland hebben aangegeven zijn ondertussen voor de rechter verschenen en kennen hun voorwaardelijke straf.
Hier in België zijn ze zich nog aan het afvragen of de daders wel uitgeleverd mogen worden. Waarom werkt justitie hier zoveel trager? |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Populistisch bekeken: all 'bout the money ??
Vette zaak , veel geld te verdienen , dus ....
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 2 maart 2013 om 10:06. |
![]() |
![]() |