![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Wij willen U opnieuw aan onze boezem klemmen,
U, die te lang verdwenen waart - wij stemmen voor Uw ongeëvenaard gecorrumpeer. Niemand kan aan U tippen: Hoera, daar bent U weer! Geen zwartgeldaffaire die U eronder krijgt. Geen Ruanda-commissie die U aan haar degen rijgt. Geen rechtbank die belet dat U verjaart. Geen Superclub die zonder U centen vergaart. Jij, die geld graaide uit groene milieuboxen voor Uw partij, jij doet onze vijanden kotsen door volop leugens te debiteren in het openbaar. Wij buigen diep in eerbied en in dank, voorwaar. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister-President
|
![]() Is dat niet de man die door het Blok in hun uitgaven de hemel werd ingeprezen omwille van een paar uit hun verband gerukte citaten ?
Is dat niet de man waar het Blok naar heeft gehengeld ? Gelukkig was de man verstandig genoeg om het giftige aas te negeren... |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() een lofzang voor Leo Delcroix ... ??? mmmmm even denken ... juist ik ken het weer ...
LEEEEOOOOOO je bent vanacht weer dronken geweest je ging me daar te keer als een beest je bent een echte hoe hoe hoe hoe Was het Corry Van Gorp die het zong .... ?
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gelukkig overleeft er al eens iemand giftig aas.
![]() |
![]() |
#6 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Oléé olééé olééé oléééooo begeleid door geklepper van onze kastanjes en het geklap van zijn manos pulitos |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Magistraal. Dit moet op single. Joooohoos Van Oosterwijck? Tien om te Zien gaat kijkcijfers hiermee halen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Thanks. Tegen een kleine vergoeding maak ik een melodietje en zing en speel het zelf... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
|
![]() Citaat:
Worstjes op mijn borstjes preitjes op mijn dijtjes karbonade en salade op mijn bil .... of zo iets in dien aard ... tjonge jeugdsentiment ....
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Leeeoooo, take it eeziieee...
![]() |
![]() |
#11 |
|
![]() Of het liedje
Ik heb een knal- groene milieubox staan hij staat in de stal en hij blijft er staan want al mijn tuingerief moet ik toch ergens kwijt dat is toch een gerief ik wil hem nooit meer kwijt
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() zaak Delcroix---- verjaard
zaak Carla Galle---- verjaard zaak Boeldirecteurs----verjaard en dat zijn maar een paar gevallen uit een hele reeks, maar een zaak van de gewone man in de straat verjaart vrijwel nooit. toeval????? Laatst gewijzigd door daiwa : 21 oktober 2004 om 15:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Gouverneur
|
![]() Al staat hij nog zo te kijk
neen hij heeft geen villa in het zonnige frankrijk en al evenmin en in't zwart waren't ambtenaren voor zijn part die bijverdienden, mijnheer bedienden. Zijn naam viel telkens weer en keer op keer met liegen en dreigen en doods zwijgen getouwtrek en contacten gebeurde het te verwachten verdonkermanen en ontkennen het deksel op de put pennen. En de grootste oppositie snoerde hij de mond door een duister stilzwijgend verbond. En zo loopt er weer een vrij met claes en consoorten blij te verkondigen en te zondigen de machtigen zijn vogelvrij. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Claes vind dat Vandenbroucke moet opstappen door ne goeie gezeet ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door daiwa : 21 oktober 2004 om 16:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() Mijn excuses, Leo, ik had U niet met jij moeten beginnen toezingen op 't laatste van mijn lofzang, dat was niet erg correct en ook niet erg beleefd.
Ik hoop dat je mij de brutaliteit kan vergeven... Laatst gewijzigd door eno2 : 21 oktober 2004 om 16:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De media zijn nog altijd Claes-geil, en 't zal er niet op beteren zodra Claes Vandenbroucke laat meespelen in zijn valse-noten symfonisch orkest. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Of deze turnover: Ik kreeg een nieuw djobke van het CDVee: De toiletten kuisen van de politieke plee da capo Laatst gewijzigd door eno2 : 22 oktober 2004 om 10:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Minister
|
![]() Lééééoo... Léééhéééoo... Iedereen komt als je Leo roept.
I'm still standing, better than I ever did, Looking like a true survivor, feeling like a little kid. __________________ But I'm stubborn, like those garbage bags that time cannot decay, I'm junk but I'm still holding up this little wild bouquet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
[font=Century Gothic][size=3]Leo's Turnaround blues[/size][/font] Ik kreeg een nieuw djobke van het CD & Vee: De toiletten kuisen van de politieke plee Ik krijg alles proper met gemak, Zeker niet alleen mijn eigen kak. Laatst gewijzigd door eno2 : 25 oktober 2004 om 16:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Banneling
|
![]() Leo Delcroix
huidig voorzitter van de Universiteit Hasselt Kwestie van de traditie van de corruptie van hoogopgeleiden verder te zetten... |
![]() |
![]() |