![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik kan al niet wachten op morgenochtend, wanneer de online kranten weer een nieuwe update brengen.
Waarom ? Ik hoorde bij het overzicht van de krantentitels : In "De Morgen" getuigt Degucht dat CD&V overheidswaarborgen voor Arco coöperanten afdwong : "Het was chantage..." Man, man, man, wat een beerput.
![]() |
#2 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Hmm mocht dit echt zo zijn ... dan gaat dit cd&v onnoemelijk veel schade toebrengen. Laten we allemaal bidden
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Dit bericht lijkt me toch hééél sterk.
Dit moet ik gemist hebben. Op welke zender kon men dit horen/zien?
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen." Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015. “Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016 |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Het is idd echt. Op de redactie.be vind je de headlines van de volgende dag en daar staat het
![]() edit: http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuws/ Laatst gewijzigd door Yarisken : 11 maart 2013 om 01:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Een echte bom ! Met De Gucht als zelfmoordterrorist ? ![]()
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen." Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015. “Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() Als dat waar is wil ik wel eens de tegenprestatie kennen.
Of hoe men kon chanteren. Moeten we gasmaskers gaan kopen wegens een onverdraaglijke stank? We zullen zien. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
|
![]() Citaat:
Het was ook te horen in het journaal van 00:00, en was nog te herbeluisteren op Nieuws+ tot 01:00, waar men iets meer info gaf.
Deze kaste van beroepspolitici die de politiek mismeestert en dan een potje gaat jammeren over antipolitiek, die kaste mandaatmaniakken, die moet weg. (Jonathan Holslag) Laatst gewijzigd door De gemuilkorfde : 11 maart 2013 om 01:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Dat Hans Rieder zijn borst maar nat maakt. Hij gaat heel wat werk hebben om al die klachten tegen al die personen in te dienen. Alleen al aan honoraria kan dit de financiële doodsteek voor het ACW/CD&v betekenen. ![]()
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen." Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015. “Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016 Laatst gewijzigd door Anselmo : 11 maart 2013 om 01:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() Wij halen gewoon 2014 niet voor de volgende verkiezingen.
EN TREK DAN NU MAAR EEN DIKKE STREEP OVER DE CD&V Het zijn de Katholieke zuilen die met het Vlaams belastingsgeld weg zijn en niet de Walen |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() Ik hoop dat die huichelaars nu eindelijk worden afgemaakt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dit draait uit op een droomscenario: de traditionelen die elkaar afmaken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Europees Commissaris
|
![]() Hah, en stel u voor hoe de perceptie gaat zijn als binnen een paar maanden dat ACW proces tegen N-VA begint en er al koppen zijn gerold.
Ze gaan nog een martelarenbonus krijgen zonder dood te moeten gaan ![]() De 50 % komt nu wel erg dichtbij.
![]() Laatst gewijzigd door Travis66 : 11 maart 2013 om 06:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Europees Commissaris
|
![]() dubbel
![]() Laatst gewijzigd door Travis66 : 11 maart 2013 om 07:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
|
![]() Ja, allemaal insinuaties van die smerige N-VA (echte nazi's), en van Knack natuurlijk (het verlengstuk ervan), euh ik bedoel van de N-VA, Knack en De Morgen (die proberen de rode zuil sterker te maken ten koste van de christelijk), en van Reynders (die jaloers is dat hij nu geen minister van financieën meer is), en van Degucht natuurlijk, die....
Tja, hoe lang kun je de leugens bij elkaar verzinnen tot niemand je nog gelooft ? Ik denk dat ze dat punt al een paar weken voorbij zijn. Weet iemand wanneer een goede datum voor vervroegde verkiezingen zou zijn ? ![]()
![]() |
#18 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#19 |
|
![]() Ik denk dat de hele oppositie, daarin gesteund door de liberalen, nu steeds luider een onderzoekscommissie zal eisen.
CD&V zal dat natuurlijk met alle macht willen verhinderen, maar het enige dat ze daar dan tegen kunnen doen is snel de regering doen vragen. Na verkiezingen waarin ze een klap krijgen die groter is dan ten tijde van de dioxinecrisis, komt die onderzoekscommisie er natuurlijk toch. Tja, ik moet denken aan dat liedje dat de tjeven ooit zongen bij een campagne. "Mooi, 't leven is mooi".
![]() |
#20 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Dat is waarschijnlijk de reden dat hij nu zijn mond opentrekt, maar of dat genoeg gaat zijn?
![]() |