![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
CD&V N-VA Enkel sympathisanten van CD&V en N-VA, die bovendien lid zijn van de gebruikersgroep 'CD&V N-VA' kunnen in dit onderdeel reageren. Je kan jezelf als groepslid voordragen via je control panel. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Vreemdeling
|
![]() [font=Arial] [/font]
De strijd voor het Vlaams belang betekent onnoemelijk veel voor ons allen, maar op sommige momenten is politiek wel heel ver weg. Onze gedachten gaan immers uit naar Vlaams parlementslid Helga Stevens, partner Yven Willocq, dochter Duive en heel hun familie. Zij werden afgelopen weekend geconfronteerd met het plotse verlies van de tweeling die Helga verwachtte voor november van dit jaar. Namens heel de N-VA en al haar leden, betuigen wij het getroffen gezin ons diepste medeleven en onze oprechte steun. Via de [font=Arial]partijwoordvoerder[/font] [font=Arial]vroegen[/font] wij de media om Helga en Yven de broodnodige rust te gunnen. Uiteraard geven wij terzake het goede voorbeeld. Omdat wij allemaal leden zijn van één hechte politieke familie, stonden Helga en Yven er evenwel op om u op de hoogte te brengen. Of hoe mensen zelfs op de moeilijkste momenten, rekening houden met anderen. [font=Arial]Bart De Wever, Frieda Brepoels, wnd. voorzitters, Geert Bourgeois, Vlaams minister Nieuw-Vlaamse Alliantie[/font] |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister
|
![]() Goh, een tweeling dan nog. Echt verschrikkelijk, ik kan mij indenken dat een mens daar niet snel overheenkomt
![]() Medeleven en moed naar de ouders en de familie.
I'm still standing, better than I ever did, Looking like a true survivor, feeling like a little kid. __________________ But I'm stubborn, like those garbage bags that time cannot decay, I'm junk but I'm still holding up this little wild bouquet. |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() een zeer spijtige en triestige zaak
|
![]() |
![]() |
#4 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Hier zijn geen woorden voor! Ik wens het paar heel veel sterkte in deze moeilijke periode!
|
![]() |
![]() |
#5 |
Minister
|
![]() Mijn oprechte deelneming
|
![]() |
![]() |
#6 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Pijnlijk.
Ik wens ze hier (hoe bescheiden het ook moge zijn) veel beterschap.
#7 |
Banneling
|
![]() oprechte medeleven
|
![]() |
![]() |
#8 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Ik weet hier geen woorden voor; ik hoop dat de steun van veel sympathisanten, niet alleen partijleden, een beetje troost mag brengen in het onnoemelijk verdriet.
![]() |
![]() |
#9 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() M'n deeleneming voor de familie.
Ik wens hen veel sterkte in deze moeilijke dagen.
#10 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Triest triest triest....
![]() Heel veel sterkte aan Helga en haar familie! |
![]() |
![]() |
#11 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Helga,
Als verdriet en pijn ondraaglijk zijn, schieten woorden van troost tekort. Toch wil ik je via deze onpersoonlijke weg mijn medeleven betuigen voor het grote verlies voor jou en je gezin. |
![]() |
![]() |
#12 |
Parlementslid
|
![]() Innige deelneming.