![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Vreemdeling
|
![]() Hallo,
Omdat er zoveel fora omtrent mijn persoon geopend zijn, voel ik toch de drang om één en ander duidelijk te stellen: 1) Betreffende mail waarover men het sedert vrijdag had is niet van mijn hand. Ik weet niet van wie hij is. Ik heb er ook nooit voor gepleit om klacht in te dienen bij de politie, wat ik persoonlijk te ver vind gaan voor een uit de hand gelopen grap. Voor mij is het al goed wanneer de N-VA dat verwijdert van haar site, wat gebeurd is ondertussen, en wanneer de kranten dat rectificeren. 2) Op CD&V heb ik één profiel gehad (Christen-democraat), waarin ik, achteraf bezien, beter mijn identiteit had bekendgemaakt... ik heb er echter geen reclame mee gemaakt voor mijn partij 3) Ik vind de persoonlijke aanvallen hier (met foto's mensenlief) echt wel te ver gaan... 4) Wat de "fake"-profielen op politics betreft: dat is mijn fout, ik had dat beter niet gedaan, maar goed, ik was geband. Wellicht terecht, ik ben soms er veel te hard "ingevlogen" (ik niet alleen, maar kom) 5) Aan alle personen die zich om één of andere reden onheus behandeld voelen: mijn excuses... U overleeft het wel ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister-President
|
![]() Welcome back!
![]()
« Ciò che ci divide non è il fatto che noi non troviamo nessun Dio, né nella storia, né nella natura, né dietro la natura, - ma che quello che è stato adorato come Dio noi non lo troviamo affatto "divino", ma al contrario pietoso, assurdo, dannoso, non solo perché è un errore, ma perché è un crimine contro la vita... » (Friedrich Nietzsche) |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Vreemdeling
|
![]() Ik zal spijtig genoeg niet lang kunnen blijven, vrees ik, maar ik wou gewoon even een rechtzetting.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Veel rechtgezet heb je niet. Vind je zelf ook niet dat je het zelf allemaal gezocht hebt? Waarschijnlijk niet, zelfkritiek is zeldzaam dezer dagen.
![]() |
#5 |
Vreemdeling
|
![]() Ja, ik heb veel zelfgezocht. Ik heb vele fouten gemaakt in het verleden. Zelfs het feit dat zo'n email kan bestaan is mijn fout, als ik nooit iets misdeed, moest niemand iets schrijven, vals of niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Kom, broek af en over de knie.
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() Zeer eigenaardig dat het woord 'juridisch' sommige mensen met hun voeten plots op de grond brengt
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Pas op, het is niet omdat Bruno geen verdere juridische stappen wil zetten, dat iedereen daar zo over denkt!
![]()
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#13 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#15 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#16 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tja, de eerste vernedering zal uw stagiair-advocaat altijd bijblijven... 8)
![]() |
#18 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Minister-President
|
![]() Of er iemand is die een historicus serieus neemt die de volgende zaken over zichzelf vertelt weet ik niet:
Bruno Yammine zei mij dat zijn familie 5000 jaar oud was van fenicische afkomst, en dat er kleitabletten in het Midden-Oosten dat bewijzen. Van moederszijde is hij aangetrouwde familie van Napoleon. Napoleon, er zijn er nog die zo denken ... 8)
« Ciò che ci divide non è il fatto che noi non troviamo nessun Dio, né nella storia, né nella natura, né dietro la natura, - ma che quello che è stato adorato come Dio noi non lo troviamo affatto "divino", ma al contrario pietoso, assurdo, dannoso, non solo perché è un errore, ma perché è un crimine contro la vita... » (Friedrich Nietzsche) |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Dringend mijn stamboom eens nakijken! ![]()
![]() |