![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Het heerschap hierboven zou het goede voorbeeld moeten geven. Waar is dat voor nodig, al die rijkdom? Dat kan toch ook met wat minder? ![]() Niemand gelooft nog in het toneeltje met zijn mottige doos. Veel Vlamingen kotsen hem en zijn entourage uit. En wat doet hij met al die rijkdom? Getraumatiseerde bastaardkinderen verwekken. ![]() Dat hij het goede voorbeeld geeft. Besparen. Weg met de dotaties.
Laatst gewijzigd door Demper : 18 maart 2013 om 01:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() vanaf nu 45 ipv 56 dubbelgangers
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zijt ge daar weer met u complotten?
![]() Hij moet gewoon het goede voorbeeld geven. Dat is alles. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() de vrouw , oudste zoon en schoondochter hebben elk 5 dubbelgangers
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Deze draad dient hier verwijderd te worden wegens te idioot. Het is zelfs te dom voor in K&K. Trouwens wie ben jij wel om Zijne Majesteit De Koning lessen te gaan spellen, brutale vlegel?
![]()
![]() |
#6 |
Parlementslid
|
![]() Zijne Majest...
![]() *PROEST* Is dat niet een beetje een héél overdreven titel voor een door vaginaal toeval aangesteld "leider" van een terminaal ziek "land" ? ![]()
Eén van de grootste problemen in dit terminaal zieke land is het feit dat men "de wil van de kiezer" voortdurend opzettelijk verwart met "hetgeen we tegen de wil van de kiezer in tóch nog mathematisch kunnen doordrukken". |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Het is geheel wettelijk. Zo dient het gewoon te gebeuren. Enkel slapers en dromers menen van niet.
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een burger. Je weet wel, zo van die mensen waar Zijne Majesteit zijn legitimiteit vandaan haalt.
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() "Wettelijk" staat niet op gelijke hoogte met "zo dient het te gebeuren". Vierendelen was ook iets dat "wettelijk" was en "diende te gebeuren" in een tijdsgeest, maar dat ligt al even achter ons.
![]() |
![]() |
#10 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het koningshuis moet ontbonden worden, dotaties afgeschaft, en dit systeem moet enkel nog als een stuk geschiedenis beschouwd worden, zoals de prehistorie en het feodaal stelsel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() Wetten zijn nodig. Maar zij moeten aangepast worden aan de omstandigheden en ontwikkelingen. Koningen als regeringsvorm zijn voorbijgestreeft sinds de Franse, Russische en Chinese Revoluties.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zover willen wij in België niet gaan, lamme goedzakken die we zijn. We willen enkel dat de koning afstand doet van zijn troon, en dat er geen opvolger komt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Minister
|
![]() en zeggen dat die 'majesteit' er weer 300.000 € bijkrijgt....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat is die "majesteit de koning"? Last van imaginaire vriendjes? Word eens volwassen, mens ... De tijd van de prinsen en prinsessen ligt nu al minstens 30 of 40 jaar achter u. Misschien moet ge wat minder figurant gaan spelen aan de koninklijke crypte in de zomer en wat meer rondneuken. Het zou uw persoonlijkheid alleszins ten goede komen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk dat vele hier graag als koning of president op de troon willen zitten ,
de jaloerzigheid druipt er van af !! En nee , ik , koning of president ?? Nee , merci !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oeps , foutje , 't moet zijn: Jaloersheid
![]() Je ne parle pas le néerlandais ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Gouverneur
|
![]() Aha, nu begrijp ik waarom Henkrikse Van Bogaerts nog snel snel enkele ambtenaren wil ontslaan. Als hij er 10 extra afdankt kan hij ongeveer de extra dotatie van de Van Saksencoburgs betalen zonder extra geld te moeten vragen aan de belastingbetaler. Goed gezien van straffe Hendrik. Vive le roi, Vive la Reine, Vive le prince , Vive la princesse, Vive Straffe Hendrik.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Koning krijgt 300.000 euro extra dotatie Hij krijgt opslag! Hoera! Die hele varkensbende krijgt 14.027.000 euro van de uitgeknepen belastingbetaler. Terwijl niemand nog gelooft in het sprookje van het koningshuis. Er is geen Vlaming die enig respect heeft voor zijn 2 autistische zonen, buiten enkele dementerende bejaarden. Wij betalen meer dan 14 MILJOEN euro om jaarlijks uitgemaakt te worden van populist en fascist. Geen zinnig mens die dit nog kan verantwoorden. |
|
![]() |
![]() |