![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is zover, de Binladin groep verwoest de heilige gebedsplaatsen van Masjid al-Haram in Mekka.
De zoveelste aanwijzing dat de wahabies en hun grote leiders inderdaad geen Moslims zijn? PressTV - Saudi regime demolishes Masjid al-Haram holy sites in Mecca 17 maart 2013 - New photos taken by Saudi activists show that the Riyadh regime has demolished many holy sites at the Masjid al-Haram in Mecca under the cloak of a development plan implemented by Osama bin Laden’s family business. Photographs obtained by the Independent show workers with drills and mechanical diggers tearing down some Ottoman and Abbasid sections on the eastern side of the Masjid al-Haram in Mecca - the Grand Mosque. The Masjid al-Haram is the holiest Islamic site and houses Ka’aba, the point to which all Muslims face when praying. The segments under demolition are the last remaining parts of the mosque, dating back to more than a few hundred years. ... Laatst gewijzigd door zonbron : 17 maart 2013 om 16:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Renovatie ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad.
Bin Laden hotels, shopping centers en flatgebouwen... |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik dacht dat die vernielingen gebeurden omdat de islam "heiligenverering" beschouwt als ketterij. Dus om te voorkomen dat er pelgrims zouden afzakken naar die religieus-historische plaatsen, of dat er bedevaartsoorden zouden ontstaan, worden ze vernietigd.
![]() |
#7 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Wie kan voorspellen hoe een Islamiet denkt? Misschien zijn ze de pelgrimages gewoon zat en willen op deze wijze van ze af.
Het bewijst wederom dat de Islamiet eigenlijk helemaal geen respect heeft voor zijn geloof en evenmin voor die van zijn geloofsgenoot. Het is een kenmerkend element van een religie die alleen steunt op sociale dreiging en afgdreiging, meer niet.
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Des te geloviger , des te zotter !!!!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie heeft het geld uitgevonden ??
Kan men zonder geld leven & overleven ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Europees Commissaris
|
![]() Des te meer een reden om alles te slopen, incl de Kabaa
Laatst gewijzigd door Frankenstein : 21 maart 2013 om 09:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Geschiedenis_van_het_geld En wat uw vraag betreft, kan men zonder geld leven & overleven , ik denk dat dat in onze maatschappij nogal moeilijk, zoniet onmogelijk is. Zelfs een landloper heeft geld nodig om brood, tabak en bier te kopen. In zogenaamde primitieve gemeenschappen zijn er nog wel die zonder geld leven, maar dan doen ze aan ruilhandel, of verwisselen diensten voor voedsel. Geld als ruilmiddel is op zich niet zo slecht, het is als het geld een doel word, en als het ware een eigen leven gaat leidden dat het uit den boze is. Een " goede " demonstratie daarvan is de huidige financiële wereld die volledig door het lint gaat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() Nog een paar jaar en Mecca is een soort Lourdes geworden, maar dan véél groter, met gigantische shoppingcenters waar je allerlei religieuze prullaria kunt kopen, voor zover dit niet reeds het geval is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Thx ![]()
|
![]() |
![]() |