![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Snelkookpannen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() En MEERRRR humor :
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Na de hilarische situaties gedurende de jaren 90, waarbij zendingen met metalen buizen naar Irak en ruime omgeving nauwkeurig opgevolgd werden(tot wanhoop van expediteurs waarschijnlijk) kan dan nu de jacht op snelkooppotten beginnen.......
![]() Laatst gewijzigd door kelt : 24 april 2013 om 18:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Wacht maar, binnenkort worden kookprogramma's van de buis gehaald. Piet Huysentruyt, Jeroen Meus en vele anderen worden stante pede naar Guantanamo gestuurd. Markeer mijn woorden!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() No more JAM TV
![]() ![]() Fuck snelkookpannen ![]() Tussen potten & pannen wordt een verboden begrip !! ![]() ![]() Kitchen nightmares ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het classificeren van huisgemaakte bommen als weapons of mass destruction voor judiciële doeleinden is op zichzelf hilarisch. Als jij dat niet begrijpt, dan ben jij de slimste thuis. Of ben je alleen? Dat zou het dan verklaren. Voor dat spijtige geval leg ik het even voor je uit: De Amerikanen maken zich grenzeloos belachelijk met het classificeren van snelkookpannen als weapons of mass destruction. Begrijp je het nu? I shall say this only twice. Laatst gewijzigd door eno2 : 25 april 2013 om 18:39. |
|
![]() |
![]() |