Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 4 augustus 2004, 13:43   #1
Liberaal Appel
Banneling

Liberaal Appel's schermafbeelding

Standaard Gazet van Antwerpen heeft nieuwe hoofdredacteur

Gazet van Antwerpen heeft nieuwe hoofdredacteur

Gazet van Antwerpen heeft niet lang moeten wachten op een nieuwe hoofdredacteur na het recente ontslag van Luc Van Loon. De directie van de nv De Vlijt heeft gekozen voor Luc Rademakers.
Luc zette mee het concept uit van het gratis dagblad Metro in België, waarvan hij bij de lancering in 2000 hoofdredacteur werd.

Luc Rademakers (41) is doctor in de filosofie. Hij startte 20 jaar geleden in de journalistiek, als freelancer voor Nederlandse bladen. Daarna werkte hij 10 jaar voor Het Belang Van Limburg, en dit op verscheidene deelredacties. Hij creëerde er het aparte katern cultuur en media (Achterkrant) en was er eindredacteur, tot hij de eerste hoofdredacteur zou worden van de tweetalige Metro. Metro werd de referentiekrant voor de 18-45-jarigen, en is met een oplage van 240.000 exemplaren nationaal de derde grootste krant. Wie Rademakers bij Metro in Brussel zal opvolgen, is nog niet bekend.
De internetredactie Van Gazet van Antwerpen wenst Luc alvast veel succes met zijn nieuwe functie en de daarbij behorende uitdagingen.

http://www.gazetvanantwerpen.be
Liberaal Appel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 augustus 2004, 20:22   #2
Bob
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Ken LR niet. Maar vraag mij wel af wat Metro al gepresteerd heeft. Het is een gratis krant, dus in hoeverre is de oplage hiervan relevant. En bij mijn weten is Metro nog steeds een verliespost voor Concentra.
Bob is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 augustus 2004, 20:31   #3
solidarnosc
Secretaris-Generaal VN

solidarnosc's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bob
Ken LR niet. Maar vraag mij wel af wat Metro al gepresteerd heeft. Het is een gratis krant, dus in hoeverre is de oplage hiervan relevant. En bij mijn weten is Metro nog steeds een verliespost voor Concentra.
Het is wel iemand die ook een franstalige krant (enfin de tweetalige krant metro) heeft uitgegeven en is doctor in de ....... filosofie. Nu, dat zegt niets.
solidarnosc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 augustus 2004, 23:54   #4
ingenious
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bob
je ziet wel elke morgen heel veel treinreizigers de metro doornemen, en ook daarbuiten wordt het vaak gelezen. dat het verlieslatend is, is volgens mij niet echt de verantwoordelijkheid van de hoofdredacteur.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lombas Bekijk bericht
Inge heeft altijd gelijk.
ingenious is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 augustus 2004, 10:03   #5
Raven
Perm. Vertegenwoordiger VN

Raven's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ingenious
je ziet wel elke morgen heel veel treinreizigers de metro doornemen, en ook daarbuiten wordt het vaak gelezen. dat het verlieslatend is, is volgens mij niet echt de verantwoordelijkheid van de hoofdredacteur.
De metro is een dienst aangeboden door de NMBS voor haar klanten, om de reizen aangenamer te maken. De NMBS is echter niet gratis .

Zo biedt Telenet ook een reeks fora en themasites aan als dienst voor haar klanten... De reclame erop komt veruit niet in de buurt de kosten te compenseren die bij het onderhoud van de servers en de sitecontent => ook verlieslatend dus
Oud 5 augustus 2004, 10:11   #6
Sale-Flamin
Burgemeester

Sale-Flamin's schermafbeelding

Standaard

De lezers krijgen wel een verslagje over de nieuwe poulain van mevrouw de barones Baert, maar de redenen van ontslag van Van Loon, dat krijgen ze niet te horen.

Het zal mij worst wezen of hij hoofdredacteur van Metro was of van het plaatselijk parochiebladje. Ik wil weten wat de reden van ontslag was, en hoe het nu zit met de journalisten zoals Van Houtte, Geudens en Castrel.

Laatst gewijzigd door Sale-Flamin : 5 augustus 2004 om 10:11.
Sale-Flamin is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:05.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be