![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vader ranselt dochters genadeloos af omdat ze te sexy dansten
http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenl...-dansten.dhtml http://www.youtube.com/watch?v=FvSg4OTSrws WTF ???? Waar ter wereld men zo danst , niemand verdient daarvoor een pak slaag !! De aframmelaar is niet meer dan een achterbakse klootzak !!!! Hoe zou die reageren , mocht die zo'n pakske slaag krijgen ?? I really hope he rot in a stink-rotten-fucking shithell !!!! Citaat:
Waarom ?? Ik snap het niet ?? Jij blijkbaar wel !!!!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() thedishcookiemonster 2013-04-05 @ 15:18:37
Ik word strontziek van dat gemep !!!! DE vuile klootzak !!!!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dit is geen K&K-onderwerp !!
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Het is nochtans heel eenvoudig, hoor.
Onmiddellijke ontzetting uit de ouderrechten en voor minimaal 5 jaar de zoutmijnen in.
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Pfff, dat gegil, wat een drama-queens.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat hier gebeurd is natuurlijk gewoon te walgelijk voor woorden. Kindermishandeling mag in geen geval gebagatelliseerd worden. Het is van maatschappelijk belang om kindermishandeling in vele cijfers te verminderen. Het zou dan ook goed zijn, om deze vader per direct te verbieden om nog contact met zijn kinderen te hebben.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb - als mama EN als oma - dat filmpje bekeken. Reeds na 5 seconden vloeiden de traantjes......heb de rest zelfs niet verder kunnen bekijken. Wie doet nu zoiets???? Welke "vader" is zo genadeloos en wreed tegenover zijn eigen kinderen? Die meisjes zijn 12 en 14 jaar!!
Walgelijk gewoon; ik hoop dat die gestoorde vent voor de rest van z'n leven achter de tralies belandt EN daarenboven elke dag een serieus pak rammel krijgt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Weet je zeker dat het wel goed met je gaat? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die vent flipt wel serieus door...
![]() Was het omdat ze "sexy dansjes" (jeweetwel) op het internet zetten met een webcam of zo dat hij zo flipt? |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is inderdaad wel erg relevant. Als die meiden dit namelijk deden met een webcam, dan is de reactie van die vader helemaal begrijpelijk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Amai zeg, jij keurt dit goed?? Ik heb ook dochters. Nu zijn ze volwassen maar indien mijne man ooit 1 van hen zou afgeranseld hebben zoals in dat filmpje zat hij nu achter de tralies. Zeker weten. Daar zou ik persoonlijk voor zorgen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ironie, ooit van gehoord?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Beste Nietzsche, we bevinden ons hier NIET in K&K.
Er spelen zich dingen af in onze maatschappij waarvan de gemiddelde mens moet kotsen. Dit geval is er zo één. Ik denk wel dat bijna iedereen die zelf kinderen heeft het gedrag van die "vader" afkeurt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |