Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Vlaams-nationalistisch forum
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Vlaams-nationalistisch forum Vlaams-nationalistische thema's kunnen hier besproken worden.

Discussietools
Oud 5 augustus 2004, 21:08   #1
Kluizenaar
Vreemdeling

Standaard Politiek correcte sfeer

Wat is dat tegenwoordig?!? Als je tegenwoordig eens je mond durft open te doen komen er direct allerlei sullen zwaaien met hun vingertje als je maar durft op te komen voor je eigen rechten. Er heerst gewoon een té correcte politieke sfeer mi. Iedereen moet overal zijn gat toenijpen als je maar durft te praten in het voordeel van je eigen volk! Begin ik reeds roze olifantjes te zien en naakte accordeonistjes in badkuipen of zijn er anderen die mijn mening delen?
Kluizenaar is offline  
Oud 5 augustus 2004, 21:26   #2
Cyperken
Provinciaal Gedeputeerde

Cyperken's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kluizenaar
Wat is dat tegenwoordig?!? Als je tegenwoordig eens je mond durft open te doen komen er direct allerlei sullen zwaaien met hun vingertje als je maar durft op te komen voor je eigen rechten. Er heerst gewoon een té correcte politieke sfeer mi. Iedereen moet overal zijn gat toenijpen als je maar durft te praten in het voordeel van je eigen volk! Begin ik reeds roze olifantjes te zien en naakte accordeonistjes in badkuipen of zijn er anderen die mijn mening delen?
Mensen die zichzelf politiek correct noemen hebben hoogheidswaanzin, hier op het forum heb je 3 kampen: vlaamsnationalisten <-> belgiscisten ; vlaamsblokkers <-> n-va'ers en links <-> rechts - dit laatste is vrij normaal, de andere koken nu en dan wat over wat leidt tot het 'moddersmijten' zoals we dat hier noemen. Het spijtige is dat indien je uitkomt voor je politieke opinie je meteen in hokjes wordt geduwt zonder dat men weet heeft van je kwaliteiten...ach maar mij hoor je niet klagen, je kan hier van tijd tot tijd wel eens een degelijke discussie vormen.
Cyperken is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:36.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be