![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister
|
![]() Vandaag is een dag van nationale rouw begonnen, ter nagedachtenis van de slachtoffers van de gasramp te Ghislenghien. Niet alleen voor de brandweerlieden van Ath, maar ook voor de andere slachtoffers en zeker ook voor de vele gewonden in de verschillende ziekenhuizen. Bij deze neem ik de vrijheid om een rouwregister te openen voor het forum van politics.be . Dit initiatief is strikt partij-ongebonden. Dit register zal gedurende 72 uur geopend blijven, zal daarna afgedrukt worden en opgestuurd worden naar het stadhuis van Ath. Ik vraag de ondertekenaars met aandrang om deze topic niet te gebruiken voor berichten die niet in een rouwregister thuishoren. ![]()
Bloei O Land, In Eendracht Niet Te Breken, Wees Immer Uzelf En Ongeknecht Het Woord Getrouw, Dat G' Onbevreesd Moogt Spreken, Voor Vorst, Voor Vrijheid En Voor Recht! Laatst gewijzigd door Foundation : 3 augustus 2004 om 23:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Schepen
|
![]() Bij deze wens ik mijn innige deelneming te betuigen aan de familieleden en vrienden van de slachtoffers en veel sterkte en een goede revalidatie aan de gewonden van de gasexplosie te Ghislenghien.
Mes condoléances sincères aux membres de familles et les amis des victimes et beaucoup de courage aux gens blessés. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Gouverneur
|
![]() Eveneens mijn innige deelneming aan alle slachtoffers en familieleden. Hopelijk worden er uit deze catastrofe de nodige lessen getrokken zodat dit nooit meer kan gebeuren.
Gysels A
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 8) Innige Deelneming *** Sincères Condoléances.
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() Sincères condoléances - Innige deelneming
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#7 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Innige deelneming.
![]() |
#8 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Innige deelneming aan alle slachtoffers.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Staatssecretaris
|
![]() innige deelneming aan de slachtoffers en hun nabestaanden
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() Sincères condoléances.
JAMAIS PLUS ENCORE ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() innige deelneming en veel steun aan de nabestaanden, mes très sincéres condolénces
een grote chapeau aan de brandweerlieden van New York van Bam (Iran) en van Ghislenghien die stioerven om anderen te redden. Dat de nodige lessen hieruit mogen worden getrokken opdat er geen arbeiders meer zouden stervenb bij het uitoefenen van hun beroep. driewerf
![]() |
#12 |
Partijlid
|
![]() Innige deelneming !
Veel sterkte toegewenst aan de familie, vrienden en kennissen van de slachtoffers en aan alle brandweermannen en -vrouwen van België !
![]() |
#13 |
Burgemeester
|
![]() Ik vind wel als je echt uw deelneming wil betuigen.
Laat dan toch eens voor eenmaal die slogans over partijen weg aub. Dat kunnen die mensen missen als de pest. ![]()
![]() |
#14 |
Gouverneur
|
![]() Sincères condoléances en innige deelneming
Laatst gewijzigd door mad_drone : 4 augustus 2004 om 21:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Met deze korte mededeling wilt het Liberaal Appel zijn medeleven betuigen aan de getroffen familie's van het drama dat zich gisteren nabij Ath afspeelde.
Ook willen we een woord van lof toekennen aan de spuitgasten van Ath die vijf collega's zijn verloren maar toch met veel moed het vuur zijn blijven bestrijden. Met bescheiden groet, Nicolas Bas Liberaal Appel Schoten
Het Liberaal Appel profileert zich als een rechts-liberale partij voor mensen die genoeg hebben van een te links beleid en het Vlaams Belang een stap te ver vinden. Meer info op www.liberaalappel.org of [email protected] |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Bij deze wens ik mijn innige deelneming te betuigen aan de familieleden en vrienden van de slachtoffers en veel sterkte en een goede revalidatie aan de gewonden van de gasexplosie te Ghislenghien.
Mes condoléances sincères aux membres de familles et les amis des victimes et beaucoup de courage aux gens blessés. |
![]() |
![]() |