![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Gouverneur
|
![]() Met mao op de 1ste stalin op de 2de staat leopold de tweede op de 3de plaats in de lijst van grootste moordenaars in de geschiedenis,net voor de heer A. Hitler.Hoe zouden de mensen van de B.u.B het vinden moest de kleinzoon van hitler aan de macht zijn in Duitsland?
De profeet Mohamed was 54 toen hij huwde met de 9-jarige Aisha.In mijn ogen maakt dat een pedofiel van hem.Maar ja ik ben dan ook geen moslim. Prins filip tijdens zijn handelsmissie in China:Ze zijn hier met veel 1 miljard 300.000 miljoen ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als hij een kleinzoon gehad zou hebben, zou niets hem in de weg mogen staan om net als alle burgers een loopbaan te verkrijgen in de staat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Minister
|
![]() Als die kleinzoon van Hitler (die niet bestaat
![]() Laatst gewijzigd door Groot Bakkes : 5 augustus 2004 om 18:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Minister
|
![]() Er is daar volgens mij nog geen referendum over geweest.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
De profeet Mohamed was 54 toen hij huwde met de 9-jarige Aisha.In mijn ogen maakt dat een pedofiel van hem.Maar ja ik ben dan ook geen moslim. Prins filip tijdens zijn handelsmissie in China:Ze zijn hier met veel 1 miljard 300.000 miljoen ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Doe gerust. Richt een partij op, haal de absolute meerderheid int parlement en kroon u. Veel succes.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Minister-President
|
![]() 8) Dat hebben we bijna in Vlaanderen ...8)
« Ciò che ci divide non è il fatto che noi non troviamo nessun Dio, né nella storia, né nella natura, né dietro la natura, - ma che quello che è stato adorato come Dio noi non lo troviamo affatto "divino", ma al contrario pietoso, assurdo, dannoso, non solo perché è un errore, ma perché è un crimine contro la vita... » (Friedrich Nietzsche) |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Maar als hij zich zou gedragen als Albert II, dan is 't een gans ander verhaal: - Kanselier Manfred zou dan regelmatig één van de hoogste onderscheidingen van het land uitreiken. "Ridder in de Orde van Adolf Hitler" (compleet met medailles) - Kanselier Manfred zou een jaarlijkse herdenkingsplechtigheid organiseren en bijwonen, ter ere van de overleden Fuhrers, inclusief Adolf - Als de BBC een vernietigende reportage zou maken over Adolf Hitler, dan zou kanselier Manfred zeer eigenzinnig reageren: hij zou dan een uitgebreid steunbezoek aan het Hitlermuseum van Der Vüren, bij Berlijn brengen. Uit de BBC reportage bleek namelijk dat het museum van Der Vüren "der Furher" de hemel inprijst als een groot staatsman, de brenger van beschaving. Nochtans, dat komt precies overeen met wat Albert II doet. Aan de misdaden van Leopold II heeft hij geen schuld. Maar het ophemelen van zijn overgrootoom, dat is immoreel, en zijn eigen keuze. Laatst gewijzigd door John Stufflebeam : 5 augustus 2004 om 20:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Minister
|
![]() ![]() Laatst gewijzigd door Groot Bakkes : 5 augustus 2004 om 20:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die van de BUB zijn straffe gasten! ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() Het begin van de big bang ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() is uwen onnozele kieskring al gesplitst, manneke?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Gouverneur
|
![]() [
QUOTE=Patriot!]is uwen onnozele kieskring al gesplitst, manneke? ![]() onverwijld ventje8)
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() nooit dus
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Leopold II heeft nooit de dood van grote groepen Belgische burgers bevolen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |