![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Persmededelingen In dit forum kun je discussiëren over persmededelingen die verschenen zijn op onze portaalsite. Persmededelingen kunnen ons steeds via dit adres worden toegestuurd. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Redactie
|
![]() Dienstencheques die in 2012 aan € 7,50 werden aangekocht, hebben een geldigheidsduur ten laatste tot en met 30 april 2013. Indien u als gebruiker nog elektronische of papieren dienstencheques van € 7,50 in uw bezit hebt, dan kunt u deze vóór 1 mei 2013:- nog gebruiken;- omruilen of laten terugbetalen bij de uitgiftemaatschappij Sodexo. In geval van omruiling tegen nieuwe cheques moet er € 1 per dienstencheque bijbetaald worden gezien de actuele prijs van een dienstencheque € 8,50 is.Wanneer men dienstencheques laat terugbetalen die tijdens het vorige kalenderjaar werden aangekocht, dan worden die terugbetaald aan 70 % van de aanschafwaarde.Alle informatie over de procedure van omruilen of terugbetalen vindt men op www.dienstencheques-rva.be of op het beveiligd extranet voor gebruikers (soeasy.sodexo.be).
Bron: politics.be
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb hier iemand van dienstencheques die komt kuisen ,
alle betalingen lopen elektronisch , geen gezeik !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 12 april 2013 om 20:51. |
![]() |
![]() |