![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Stelletje criminele gekken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Je mag dat zo niet zien....dat deden ze uit de goedheid van hun hart.....om al die 'suikerkwekers' hun job niet te laten verliezen......
![]() Erger vind ik het gekronkel van die diëtistenvereniging. Moest ik diëtist zijn, ik zeg subitopresto mijn lidmaatschap op.
![]() |
#3 |
Minister-President
|
![]() Dit is onaanvaardbaar. Heimelijk een campagne laten uitgaan vanuit de diëtistenvereniging, maar er zat verdoken Coca-Cola achter.
De colaproducent kan ik dit nog niet echt kwalijk nemen, zij zijn immers een commercieel bedrijf dat zijn imago en verkoop wenst hoog te houden, dat zij hun suikerdrank blijven verdedigen is nogal wiedes. Ik ben vooral woest op de diëtistenvereniging, dat zij zich voor hun kar laten spannen. Hoeveel envelopjes onder tafel zijn daarbij aan te pas gekomen, vraag ik me dan af ? Suiker is vergif en veroorzaakt heel wat problemen met betrekking tot de volksgezondheid: uitlokking van allerlei kankers, hart- en vaatziekten, hyperactiviteit bij kinderen, energiedips, ... we hebben absoluut geen toegevoegde suikers meer nodig. Gebruik als zoetstof stevia en probeer in het algemeen zoveel mogelijk toegevoegde suikers te vermijden, al is dit niet evident. Voedselproducenten steken hun producten, vooral waar je het niet verwacht, vol met verborgen suikers. Dit omdat het goedkoop is, maar bovenal omdat het resulteert in een verslavend effect. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De stevia die je in den carrefour kunt kopen ,
die spauw ik ter plekke uit !!!!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 11 april 2013 om 21:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() No shit , heb ik dus geraniums opgefreten !!
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Om een of andere reden wil men "suggereren" dat als een privé-belangengroep of een firma een of andere publiciteitsactie steunt dit "verdacht" of "schandalig" zou kunnen zijn....
Los van de (on)verstandigheid van de "dietistenvereniging" om zich hiermee in te laten kan ik alleen maar verklaren dat die "bedrijven" tenminste met open vizier strijden.We WETEN dat ze,uiteindelijk,een commercieel belang hebben..... Overheidscampagnes echter,of campagnes van gesubsidieerde belangengroepe zouden dan,in de perceptie,"eerlijker" zijn.Er wordt zelfs van beweerd dat ze noodzakelijkerwijze het "algemeen belang" dienen. Ik heb dat ook ooit geloofd....maar er zijn de laatste jaren genoeg dingen gebeurd (dagelijks op het nieuws)om mij daaraan te doen twijfelen...temeer daar ik nooit de gelegenheid heb gehad om te bepalen dat mijn belastingscentjes daar al dan niet mogen in geinvesteerd worden.... ......maar een mens kan er wel voor kiezen geen cola te drinken.... ![]() Laatst gewijzigd door kelt : 13 april 2013 om 07:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Europees Commissaris
|
![]() Ach, wees blij dat het ten minste nog suiker is. Het kon erger. Het kon ook HFCS zijn.
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dit als "crimineel" omschrijven lijkt mij nogal overdreven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() Suiker is een grote ziekmaker en doder. Om dat als diëtistenvereniging te sponsoren is ronduit crimineel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Dit doet me denken aan mensen die E-nummers automatisch als chemisch beschouwen. Goede raad, oppassen voor E960
![]() |
![]() |
#14 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Maar elk voedsel kan wel schadelijk zijn. Zoals de vader van de toxicologie, Paracelsus, zei; „Alle Dinge sind Gift, und nichts ist ohne Gift; allein die Dosis machts, dass ein Ding kein Gift sei.“.
Wortelloze bomen vallen Laatst gewijzigd door AnarchoChristophe : 13 april 2013 om 19:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Europees Commissaris
|
![]() Die van stevia niet. Is dat een argument voor stevia?
![]() |
#17 |
Europees Commissaris
|
![]()
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
OK , over smaak valt niet te twisten , maar .... ik drink nog liever thee zonder stevia , mocht ik geen suiker meer mogen eten !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 14 april 2013 om 22:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geef mij maar een kopjer koffie.
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |