![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Arabische lente Brandend actueel zijn de revoluties in de Arabische wereld. In dit forum worden alle discussies over dit thema samengebracht. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is nog koffiedik kijken, misschien zelfs gewoon een foutief gerucht. Maar er is wel degelijk veel te doen over de mogelijke dood van Assad. Hij zou zijn doodgeschoten door een Iraanse bodyguard ...
Lees zelf ... Bron : Elsevier |
![]() |
![]() |
#2 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Couac |
|
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Toch nog even een (oud)artikel van mijn onvolprezen idool Afshin Elian!
http://www.elsevier.nl/Algemeen/blog...SEVIER332876W/ Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 24 maart 2013 om 18:51. |
|
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Minister
|
![]() Hij zou zweven tussen leven en dood. Ik denk dat die kerel ontoerekeningsvatbaarheid wilt veinzen.
#7 |
Staatssecretaris
|
![]()
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Typetjes als Antoinetteke wensen Assad dood.
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Blijkt in ieder geval nergens bevestigd. Zal wel een fout gerucht zijn geweest.
|
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is net het verschil tussen u en ik. Ik wens niemand dood, zelfs Assad niet. Ik wens zijn afzetting en zijn verantwoording voor de rechtbank in Den Haag voor misdaden tegen de menselijkheid. Dit is een gegeven in democratische en vrije landen, zoals onze Westerse wereld.
U daarentegen valt dat vrije Westen constant aan en verdedigt onvoorwaardelijk islamietische dictaturen waar democratie en vrijheid van individu totaal onbestaand en onbekend zijn, en waar tegenstanders in het beste geval opgehangen worden. Het is uw volste recht, als democraat en vrij mens gun ik u uw mening. Maar kom daarna niet zeggen dat ik iemand dood wens, want dat hoort niet tot de moderne en vooruitstrevende maatschappij waar ik achter sta. In tegenstelling tot u. |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() spijtig had een hoop mensen kunnen redden ...
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
![]() |
![]() |
#12 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#13 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Spijtig genoeg is dit de realiteit in alle Arabische landen. Bloedige dictators worden afgezet. De moderne wereld hoopt dat er beterschap komt, maar steeds weer duiken er andere bloedige dictators op. Ik denk at de Islamwereld nog een eeuw of twee in te halen heeft op de rest van de wereld. Ze zijn er niet klar voor.
|
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik bedoelde dat mijn antwoord een uitdrukking is van wat 'normaal' is in onze westerse wereld. Heb mij verkeerd uitgedrukt. Mar u hebt het zeker wel gesnapt.
|
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() vol zit met fundamentalisten? dat is gewoon een dikke leugen...
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
![]() |
![]() |
#17 |
Minister-President
|
![]() Als dat zo normaal is waarom wordt Obama dan niet gestraft voor zijn misdaden tegen de menselijkheid?
|
![]() |
![]() |
#18 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
http://www.guardian.co.uk/world/2013...s-true-colours http://www.nytimes.com/2012/12/09/wo...pagewanted=all |
|
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Omdat u van slechte wil bent, maar ook dat weet u zelf wel.
|
![]() |