![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() De kogel is door de kerk. De Sinksenfoor gaat door. De nieuwe (en wellicht eenmalige) locatie wordt de Scheldekaaien.
In termen van geluidsoverlast lijkt me dit grotendeels een verschuiving van het probleem, maar juridisch zal het wel in orde zijn zeker? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hou maar in de gaten, ze gaan er daar een plaats voor vinden... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
![]() Hoewel ik absoluut geen liefhebber ben van foren ed, en ik weinig over deze situatie afweet, vind ik het erg dat een traditie van reeds heel vele jaren, wordt verdrongen door de onverdraagzaamheid van enkele 'nieuwkomers' (over de klagers die een nieuw appartement hebben gekocht aan het pleintje, in de wetenschap dat daar elk jaar een foor is, en dat daar constant volk is op het pleintje.) Als je absolute stilte wilt, ga dan wonen in een buurt die dat kan garanderen.
![]()
Voorlopig wordt mijn idool niet meer weergegeven, wegens altoos wederkerende spot tegenover Haar. Mijn excuses aan Haar. Ik had dit nooit zo lang mogen laten duren!! Laatst gewijzigd door MaGNiFiCaT : 19 april 2013 om 19:25. Reden: Ik had volgend leesteken vergeten: ")". Mijn excuses daarvoor. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vind het tamelijk vreemd dat je schijnt te denken dat de Sinksenfoor boven de wet staat.
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Wat de foor zelf betreft, attracties zijn anders geworden dan 20 jaar geleden. Nu zijn ze hoger, meer lichteffecten en luidere muziek. Het ergste was dat het stadsbestuur niets deed aan bepaalde bezwaren. Ze luisterde niet naar de bewoners. Dan moet men niet verbazen dat omwonenden drastische middelen gebruiken. Niet elke klager is een yuppie zoals sommige doen uitschijnen en zelfs dan speelt dit gegeven geen rol. Evenementen in stadcentra moet kunnen maar hou rekenening met degene die daar wonen.
![]() |
![]() |
#6 |
|
![]() Wat zou daarop tegen zijn?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Zes weken lang niets dan zever en ambras in de onmiddellijke nabijheid van DE 'place to be'.
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik woon op een vijftal minuten stappen van die foor en er zitten toch wel wat huizenblokken tussen, maar als de wind in onze richting staat, hoor ik toch aardig wat gebonk.
Ergens vind ik het jammer dat ik al dat zomaar in de geburen heb. Die marginalen kunnen gerust elders zichzelf hersenloos gaan bevredigen.
![]() |
![]() |
#9 | |
|
![]() Citaat:
![]() Wat natuurlijk wel meespeelt is de gentrificatie van het Zuid: het foorpubliek heeft een wat "marginaal" imago en de nieuwe, meer vermogende inwoners van 't Zuid staan vaker onverschillig tegenover al dat volks vertier, hebben meer toegang tot juridische hefbomen en knowhow, etc. Enfin, op de Scheldekaaien kan de foor sowieso geen jaren blijven staan, aangezien die - i.t.t. de Zuiderdokken - daadwerkelijk onder handen zullen worden genomen in de komende jaren. En zolang men aan de Kaaien werkt, zullen de Zuiderdokken dienst moeten doen als parking. Een parkgebied is het nog lang niet. ![]() Laatst gewijzigd door Den Duisteren Duikboot : 19 april 2013 om 20:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat trekt daar op niets...
De mislukte pogingen om het daar wat op te waarderen hebben een groot gat in het budget en een paar lofts achtergelaten. Openbaar vervoer er naar toe wilt zeggen dat men minstens één keer moet overstappen als je al chanse hebt) en met het o zo overroepen park achter de hoek zal het foorpubliek er nog meer last hebben van vervelende "groepen jongeren" Kortom, Patrick zijn eliteproject is géén goede plek om de foor te zetten. Laatst gewijzigd door manta : 19 april 2013 om 20:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() Ge had maar die Lange Wapper moeten bouwen.
Die Sinksenfoor daarop en opgelost ! In de winter ijspiste van maken en wekelijks de elfstedentocht op emuleren. In het voorjaar de floralien, de bloedprocressie en garnaalvissers op paarden. In de herfst safaripark, marathon en landingsbaan vr sinterklaas Permanent diamantwijk , hoerenkwartier, gesloten centrum en staatsgevangenis. Met kabelbaantjes vanop de groenplaats er naar toe. Of met tuigen v Panamarenko die echt kunnen vliegen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alhoewel de foor niet echt een tijdverdrijf is voor de minder begoede mensen. Integendeel, als je elk kraampje of molentje één keer doet ben je een massa geld kwijt
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() Plus op zondag Jan Fabre die katten nr beneden gooit !
Wereldact ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
|
![]() Tja, ik heb het zo niet geschreven, maar inderdaad zo denk ik er min of meer over. U neemt me de woorden uit de mond. Dit hoefde u echt niet te doen hoor.
![]()
![]() |
#18 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() De foor is het evenement van het jaar.
Waar anders dan in de rups moeten dertienjarige jongetjes hun eerste keer tietjes voelen ?
![]() |
#19 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |