![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() https://www.milieuinfo.be/enquete/zelfbewusteconsument
Dit is mijn resultaat (klopt nog redelijk ook): "Op basis van deze test ben jij een realist. Als realist sta je algemeen nuchter in het leven. Je doet wat je kan voor het milieu, vooral zaken die passen binnen je dagelijkse bezigheden. Doordat je jouw eigen impact als nuttig en belangrijk ziet, is je bijdrage iets groter dan de gemiddelde burger. Maar als realist doe je geen enorme inspanningen voor het milieu. Je maakt realistische beslissingen wat betreft het milieu, je handelt naar wat past binnen je eigen levensstijl en wat ook een persoonlijk voordeel met zich meebrengt. Het is telkens een nuchtere afweging van wat binnen je eigen bereik mogelijk is."
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mijn resultaat :
Op basis van deze test ben jij een bezorgde burger. Als bezorgde burger ben je iemand die over het algemeen goed wil handelen. Doordat je bewust leeft en handelt, twijfel je wel of je het goed doet. Je handelt zeker milieubewust en denkt er vaak over na. Je probeert je beslissingen altijd zo milieubewust mogelijk te maken, eigen voordeel is bij jou minder belangrijk. Je hebt al een grote kennis verzameld over het milieu en wat je kan doen, maar vraagt je toch af of het allemaal voldoende is en je zou wat meer informatie willen. Is je bijdrage voldoende of kan je nog meer doen voor het milieu?
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben volgens de test een realist , zelfde antwoord als Libro.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Wat voor een test is dat hier eigenlijk, als die het al niet weten, hoe zou ik me dan moeten herkennen in één van de 3? Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door plakker : 23 april 2013 om 20:28. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Europees Commissaris
|
![]() Dit gaat niet over soorten consumenten, maar over milieu.
Ik ben een bewust passieve, ongeïnteresseerde, onwetende consument. Ja, groene jongens, nu je me de huid vol gescheld hebben, ga ik ZEKER mijn gedrag veranderen. NOT! |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() (ik ben blijkbaar een bezorgde burger......bezorgd misschien dat zo'n 'enquete' op de hond zijn KL... trekt, ja.... ![]()
![]() |
![]() |
#7 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Hahaha, tegen dat het mijn beurt is bestaat er geen pensioen meer en is pensioensparen belast dat er gewoon een klein spaarboekje van overblijft.
![]() |
![]() |
#8 | |
|
![]() Citaat:
Maar voor de ambtenarenpensioenendraden moet je bij Demonen zijn ![]()
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() Ik ben een bezorgde burger volgens dat spel. Alleen jammer dat ze aan mijn keuzes wel verkeerde redenen geven
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() (uitermate) bezorgde burger
In feite ben ik een wanhopige burger |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is juist.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Op basis van deze test ben jij een realist. Als realist sta je algemeen nuchter in het leven. Je doet wat je kan voor het milieu, vooral zaken die passen binnen je dagelijkse bezigheden. Doordat je jouw eigen impact als nuttig en belangrijk ziet, is je bijdrage iets groter dan de gemiddelde burger. Maar als realist doe je geen enorme inspanningen voor het milieu. Je maakt realistische beslissingen wat betreft het milieu, je handelt naar wat past binnen je eigen levensstijl en wat ook een persoonlijk voordeel met zich meebrengt. Het is telkens een nuchtere afweging van wat binnen je eigen bereik mogelijk is.
2x tegenovergesteld ingevuld met hetzelfde resultaat !!!!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() grenzeloze groene, maar ik moet eerlijkheidshalve erbij zeggen dat ik veel zaken doe omdat ik ook een "groene" ben, in de andere zin van het woord
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bezorgde burger. Maar wat een onnozele antwoordmogelijkheden op deze vraag:
Wie kan volgens jou de grootste bijdrage leveren als het op milieu aankomt, m.a.w. wie heeft de grootste impact?
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#16 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eerste vraag was al raar:
Citaat:
![]() Uiteraard kan je wel een draagtas kopen ... Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 24 april 2013 om 19:27. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik versta je opmerking niet. Wat heeft bewust niet vragen naar een plastieken zak te maken met papieren zakken die al een tijdje niet meer in gebruik zijn?
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En weer eens valt u mij aan. Dat moet liefde zijn.
![]() En doe wat aan die Avatar want ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie valt er u aan?
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik wil die zak terug... |
|
![]() |
![]() |