![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Inkomen 2012, aangifte 2013 : zij die terug moeten krijgen moeten nu heel lang wachten. De regering zit in acute geldnood en doet ook aan doorschuifoperaties. Zo worden de vakantiegelden steeds later uitbetaald.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Alleen vraag ik mij af of het wettelijk is een renteloze te verlenen aan de staat want dat is wat het tenslotte is een gedwongen renteloze lening |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Alleen vraag ik mij af of het wettelijk is een renteloze te verlenen aan de staat want dat is wat het tenslotte is een gedwongen renteloze lening |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Gij zoudt de wet die dat bepaalt kunnen bestrijden voor het Grondwettelijk Hof via een prejudiciële vraag ! Wegens discriminatie en wegens aantasting van het eigendomsrecht (artikel 16 Grondwet en artikel 1 Eerste Protocol bij het EVRM).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het moet weer lukken: ik trek terug, bijna evenveel als vorig jaar.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
http://www.progresslaw.net/?pg=543&id=507 Citaat:
|
||
![]() |