![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Toen ik na 3 maanden gevang en 2 maanden psychiatrische kliniek de gevangenis verliet. Ik was bang om te stikken in mijn eten, dat mijn hart ging ophouden met kloppen, dat mijn ademhaling zich ging ontdubbelen (!) en was vooral bang voor de dood.
Dat heeft meer dan een jaar geduurd. Hebben jullie ook al zoiets voorgehad ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Maar ik geloof dat sommige mensen dat al bij de geboorte meekrijgen, en dat dit na een trigger opeens naar boven komt.
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben vorige jaar langere tijd ziek geweest. De baas kon het weer niet laten achter mijn rug één of andere rottigheid in mijn nadeel uit te halen. Toen ik terugkwam uit ziekteverlof ging het één dag goed omdat de baas er niet was maar de dag erna was hij er wel: ik zou in paniek naar huis gevlucht zijn. Ik kon die kerel niet rond mij verdragen: ik kreeg absurd hevige angstaanvallen als hij in de buurt was.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. Laatst gewijzigd door Libro : 9 mei 2013 om 09:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Was dit allemaal de schuld van de moslims?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja ik heb dat ook voorgehad. PTSS ik vond dat ne graven term dat ze er tegen aan gooide en besloot het daarom zo maar te laten.