![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Burger
|
![]() In april werd door een werknemer van eandis vastgesteld dat eandis in 2008
mijn accumaltiekachel verkeerd werd aangesloten in de zekeringskas. De kachel laadde overdag op aan dubbel tarief ipv snacht aan nachttarief Nu dacht ik dat kachel stuk was,en wegens geld gebrek,kom ik mij geen nieuwe aanschaffen. maar dit jaar kocht ik in april een nieuwe en de verkoper liet me weten dat het probleem in de elektriciteits kast lag. Nu beloofde Eandis het probleem de zaak door te geven aan eni, die me ging vergoeden. Na maandelange onderhandeling kom ik tot volgende konklusie. 1. Eandis wil maar 2 jaar terug keren voor een herziening. terwijl het er 8 zijn !!!! 2. Eni gaf een kleine 180 euro terug niet contant maar 2 maand minder elektriciteits kosten. Op de vraag hoe ze het berekenen en hoeveel ik eigenlijk te goed willen/kunnen ze geen antwoord geven. integendeel beginnen ze nu nog 500 euro te vragen van openstaande rekeningen. Moet ik een advocaat aanstellen,of gaan dit weeral onnodige kosten zijn !! Dank voor jullie begrip en hulp !!! |
![]() |
![]() |