![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Artikel
![]() Arme Brad Pitt ... Waarschijnlijk zal het huwelijk stranden als hij zich nergens meer kan aan vasthouden tijdens de één of andere bedscene denk ik. Nu haar lippen nog laten wegwerken en er schiet niets meer van over ![]() Maar alle gekheid op een stokje ... Ok, de schrik voor borstkanker verklaart haar keuze en als je dan moet kiezen voor die chirurgische ingreep denk ik niet dat dit gemakkelijk ligt ... ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 14 mei 2013 om 10:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze is een smerige aandacht-junk.
Vieze zweet teef. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Komaan mensen. Dit is een ernstig probleem. Ik ken verschillende meisjes die met hetzelfde gen zitten opgescheept.
Ik vind dit geen item om er op zulke manier over te praten. Men kan gelukkig al heel veel en een volledige prothese is amper als dusdanig herkenbaar. Maar het blijft een zeer moedige beslissing. Onder degenen die ik ken heeft nog niemand die stap durven zetten. Ze zijn dan ook pas begin dertig.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2: Relativeren is de sleutel tot een gelukkig leven. 3: Ze is dus een aandacht junk. Omdat dit simpelweg helemaal niet nodig is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Europees Commissaris
|
![]() Noooooooooooooooooooooooo
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() Je denkt toch niet dat ze haar tetten laat afzetten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Moesten daarvoor donors nodig zijn, ik denk dat ze stonden aan te schuiven.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heb jij Nederlands geleerd in een Vlaamse school? en hoeveel uren per week heb je les gevolgd?
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Anderzijds, gezien mijn leeftijd en de uwe, denk ik dat IK je bijna noodzakelijkerwijze moet tutoyeren terwijl jij onderdanig en respectvol de beleefdheidsnorm moet aanhouden. Zou dat lukken denk je? Blijkbaar toch nogal veel uurtjes nederlandse les gemist dus. Toch erg met al die discriminatie hé jongen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
ben je boven de 90 jaar wil ik boven geschreve in consideration nemen tot die tijd mag je je toon matigen meissie maar was in mijn jonge jaren al niet geinteresseerd te krijgen in de lesstof keek altijd vanuit het raam naar buiten naar de mensen en hun bezigheden de ene liep snel de ander langzaam en zo had eenelk een bestemming waarschijnlijk |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
en heb je ondertussen werk gevonden? of ben je nog steeds bezig met te observeren hoe snel anderen naar hun werk lopen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Blijkbaar is Angelina Jolie draagster van het BRCA1-gen, hetgeen zou betekenen dat er 87 pct. kans was dat ze borstkanker ontwikkelde.
Kortom, het was een moedige en zware beslissing, respect daarvoor. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Banneling
|
![]() Ik vind het een mooi voorbeeld van klasse-geneeskunde.
Wie poen heeft kan zich preventief een langer leven veroorloven dan wie niet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Vreemde redenering. Een beetje ongepaste redenering ook, het is een kwestie van leven of dood, het is geen cosmetische ingreep. |
|
![]() |
![]() |