![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Uit mondelinge bron heb ik vernomen dat Bracke een grote kandidaat kan worden voor het voorzitterschap van de NVA.
Bracke heeft wel enkele voordelen t.o.v. andere kandidaten en deze zijn - Bijzonderste : Bracke is intelligent - anderen : Bracke is wereldberoemd in Vlaanderen : Bracke danst naar de pijpen van BDW : Bracke is niet die fanatiekeling en heeft veel vrienden/ kenissen uit andere partijen door zijn vorig beroep. : Bracke wordt serieus genomen door zijn tegenstrevers. : Bracke kan nog steeds de media manipuleren en kent hun knepen. : Bracke is veel populairder als Ben Weyts bij Jan met de pet (waar ze hun stemmen moeten van hebben ) Vergelijk Bracke met voorzitters van andere partijen en hij scoort toppen ( wat of wie zit er nu aan het voorzitterschap van het VB , ? ) Ik geef hem veel kans Weyts is voor mij meer de zotskop van de partij Jambon is de roeper aan wal van de partij Bourgois zuigt de NVA terug naar het verleden En wie hebben we nog ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 31 mei 2013 om 06:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Vanwaar is Bracke volgens U overgelopen ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door zonbron : 31 mei 2013 om 07:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nieuwsblad - Robert Voorhamme over de loge die afkalft in stadsbestuur - ,,Geen geheime sekte die alles politiek regelt" 3 november 2006 ANTWERPEN - Nu schepen Tuur Van Wallendael het Antwerpse stadsbestuur verlaat, blijft met Robert Voorhamme nog één openlijke vrijmetselaar achter. Daarbij lijkt de macht van de mysterieuze loge, vroeger de hofleverancier van kandidaten bij SP.A en VLD, verder aan het tanen. Keer het tij... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Sorry, dit kan niet want volgens jullie is de wereld reeds 21 maal vergaan. En dat zit zich dan met politiek te bemoeien. Hoe liggen de kaarten voor de komende 2 jaar ? Groeien er al terug bomen op Mars ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
edit : voor mensen zoals U zal ik alvast geen partij oprichten, dat is zinloos. Groei op, wees een echte man. Eigen werk eerst. 'doomsdaygedoe' is idd. voor het plebs, enjoy! ![]() Laatst gewijzigd door zonbron : 31 mei 2013 om 07:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() @Pin en Puk, ondertussen kan U nog even wegdromen samen met de reguliere berichtgeving :
Nieuwsblad - Hagedis gespot op Mars? Spoedig ook J. Bieber op Mars, wacht maar af en U zal zien. Laatst gewijzigd door zonbron : 31 mei 2013 om 07:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tip : Citaat:
Extra tip : maak U eigen bier. Kortom, doe er iets aan, ik heb het alvast begrepen. ![]() Gezondheid hoor! Laatst gewijzigd door zonbron : 31 mei 2013 om 07:59. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door system : 31 mei 2013 om 08:23. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ten gepaste tijde zullen wij een nieuwe voorzitter verkiezen.
Alle hogervermelde top-leden van de partij zijn voor mij dik aanvaardbaar. Net zoals het Weverke zelf, heeft ieder van deze mensen veel goede kanten en hier en daar ook een minder goede kant. Ik dank allen voor de belangstelling, de bezorgdheid ... en zelfs voor de publiciteit omtrent de voorzitterswissel. Het raakt me. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar wie is BDW in feite? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() Wie er voorzitter wordt, zal ik wel bepalen.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() Ben je niet bang dat het Siegfried van de Illuminatie wordt?
Laatst gewijzigd door Another Jack : 31 mei 2013 om 09:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |