![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Nou hier gaan we weer.....
Vijftal valt meisje (19) lastig in trein ANTWERPEN - De politie heeft vijf Nederlandse mannen van 19 tot 21 jaar met Noord-Afrikaans uiterlijk opgepakt nadat zij een Belgisch meisje lastigvielen en betastten op het station in Antwerpen en in de trein. Ondanks de drukte op het station heeft geen enkele omstander ingegrepen. Mail Print Reageer Proefabonnement, 10 weken € 30,-! “Vijf mannen sloten me in”, vertelt Kyara aan de Belgische krant Gazet van Antwerpen. "Ik was bang, maar probeerde dat niet te laten merken. Een van de jongens werd handtastelijk en wreef met zijn hand over mijn achterwerk. Ik heb onmiddelijk gezegd dat ik dat niet wilde. Hij probeerde ook mijn borsten aan te raken, maar ik heb me verweerd." Ondanks de drukte op het perron, grepen omstanders niet in. De jongens bleven handtastelijk en deden oneerbare voorstellen. Het vijfstal stapte in toen de trein arriveerde. Kyara ging een eind verderop zitten naast een vrouw. Ze smste haar moeder over de jongens. "Toen de vrouw uitstapte kwam een van de jongens naast me zitten. Ik was bang en durfde me niet meer te bewegen of op te staan." Moeder Peggy vindt het onbegrijpelijk dat niemand ingreep. "Mensen moeten dit toch hebben gezien?" De moeder van het meisje waarschuwde de spoorwegen, waarna de conducteur van de trein werd ingeschakeld. De trein werd tussen Essen en Roosendaal geschrapt, zodat Kyara de mannen kon aanwijzen. "Ik was zo blij mijn dochter gezond en wel op het station van Essen te zien. Kyara zelf wilde zo snel mogelijk naar huis." De mannen konden korte tijd later worden opgepakt. Eén van hen probeerde tevergeefs te vluchten in de bosjes. De jongens zouden die nacht daarvoor ook al zijn opgepakt in Antwerpen waarbij hun voertuig in beslag werd genomen. Moeder Peggy: "Ze riepen dat ze al een hoop problemen met de politie hadden en vroegen om geen klacht in te dienen. Voor hen was het een grapje. Laatst gewijzigd door Calvinist : 8 juni 2013 om 12:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zou eerlijk gezegd ook niet ingrijpen als omstander.
Tegen 5 vreemdelingen haal je het niet in je eentje. Tenzij je drastisch gaat ingrijpen met wapens of pepperspray. Besef dan wel dat ze jou harder gaan straffen dan de echte misdadigers. Mij niet gezien, van mijn part verkrachten ze haar in het midden van de straat. Ze moeten maar eens stoppen met op de multiculturele partijen te stemmen. In de multiculturele jungle is het nu eenmaal ieder voor zich. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zou ook niet ingrijpen.
Ik heb het nummer van Securail bij de hand, of spreek even een bediende of onderstationschef aan (of in Antwerpen-Centraal de stationschef die je regelmatig de troepen ziet inspecteren). Heb ik al meermaals gedaan.
Laatst gewijzigd door lombas : 8 juni 2013 om 22:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In die paar uur wachten een paar patrouilles (met hond) wandelaars zien oppakken of wegsturen. (Waarna de weggestuurden door man met hond gevolgd werden) Justitie beschermt misdadigers te veel. Een burger die ingrijpt wordt soms zelfs erger gestraft dan een misdadiger. Het is begrijpelijk dat niemand durft tussen te komen. (Al heb ik ook al wel een paar geslaagde tussenkomsten kunnen zien op de metro, van jonge vrouwen van Magrebijnse afkomst dan nog. Tegen onnozele macho's ) Maar goed, men zou tenminste de spoorwegpolitie moeten kunnen waarschuwen om snel in te grijpen. Ik wist niet van het bestaan van een securail nummer af. Kan je dat geven, dan steek ik het zeker in mijn gsm. Ik zou waarschijnlijk de 112 bellen, maar dat is waarschijnlijk minder efficiënt. Edit : even gegoogeld en het nummer 0800 30 230 gevonden. Is het dat, wat jij gebruikt hebt ?
I wish nothing but the best for you too. Laatst gewijzigd door Zucht : 8 juni 2013 om 22:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Securail, of het SOC (Security Operations Center), dat je dan belt is overigens het orgaan binnen de NMBS-Groep dat de officiële lijn met de hulpdiensten is; dus als je dat telefoonnummer bereikt, heb je eveneens een rechtstreekse lijn met politie en andere hulpdiensten. Ik kan het enkel aanraden voor iedereen die de trein gebruikt of in de omgeving van een spoorlijn woont om dat nummer op te slaan. Er wordt zeer goed in de veiligheidsdienst geïnvesteerd, zij zijn snel ter plaatse en hebben alle nodige contacten. Er is recent nog een affichecampagne rond het telefoonnummer geweest. Zie ook: http://www.belgianrail.be/nl/station...eiligheid.aspx
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Al een geluk dat ze voor onze pensioenen gaan zorgen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Remigratie is de oplossing. En natuurlijk een echte, waterdichte migratiestop. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad, want ik ga het niet doen. Ik word al (overgrotendeels) met belastingsgeld betaald.
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Lees ik dat goed ????????????????????????????????
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Want je zegt dat je niet ingrijpt...Wat als ze jouw lief, zus, moeder enz aanpakken ? Sta je er dan ook bij alsof er niets aan het handje is ? Het is nét omdat niemand iets doet, dat die gasten zich alles permitteren. Dat is een uiting van hun minachting voor de mannen van ons volk, evenzeer als een seksuele aanranding tegen vrouwen. En wat als ze het op jouw achterwerk voorzien hebben ? Doe je dan ook alsof je neus aan het bloedden is ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Wacht tot ze ingestapt zijn, dan kunnen die verrijkers je niet meer omsingelen en is het één tegen één.
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() Akkoord maar we hebben er hier al bijna 1 miljoen zitten, die ga je niet zomaar buiten krijgen. Ik zou al uitzonderlijk blij zijn met een immigratiestop van islamisten en een inteelt verbod maar zelfs dat is onwaarschijnlijk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() .
Laatst gewijzigd door kwantum : 9 juni 2013 om 11:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Is men niet wettelijk verplicht om hulp te bieden aan personen in nood?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() het was maar een cultureel graptje
![]() |
#19 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als je een goed argument hebt dan heb je een goed argument, als er geen doodsgevaar is dan vervalt die regel ook. Bij een bankoverval doe je ook niets. Laatst gewijzigd door BonBon : 9 juni 2013 om 13:17. |
|
![]() |
![]() |