![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://www.gva.be/regio-kempen/turnh...or-moskee.aspx
Wat mij werkelijk tegensteekt: Citaat:
langskomt om te steun te vragen , mogen ze opzouten !!!! Ik bepaal zelf wel aan wie ik geef !!!!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 24 mei 2013 om 21:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Allemaal samenwerken voor de Grote Verovering.
Of wat dacht jij dan. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik begrijp het probleem niet meteen.
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zou jij uw persoonlijke dingen afstaan voor een gebedsgebouw/geloof ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We geven ons eigen geld toch nog altijd aan zaken waar we zelf belang aan hechten? Ik begrijp je verontwaardiging niet goed. Waarom maak je je druk? Enkele mensen besluiten geld te geven aan een moskee en jij snoeft verontwaardigd dat jij zelf wel zal bepalen waar je je geld aan geeft --- maar niemand betwist dat.
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 25 mei 2013 om 18:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Kun je moeilijk verbieden, hé.
![]() |
#8 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Zoals Lombas opmerkte, doen anderen dat ook.
Dit in vraag stellen behelst automatisch jouw beslissing hieromtrent in vraag stellen.
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eigendommen verkopen om een geloofsgebouwen te zetten ,
waar gaan we naartoe ?? Wat dan met: loof de heer , en de heer zal u spijzen ?? Als ze zeggen , gij (jullie) moet(en) uw bezittingen verkopen , anders kunnen wij het geloofsgebouw niet afwerken ?? (Al dan niet onder dwang)
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|