![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://www.demorgen.be/dm/nl/994/opm...tenbrief.dhtml
Een Jupiler aktie is enigszins verkeerd afgelopen...maar Jupiler reageerde fantastisch... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie meedoet aan een wedstrijd met Jupiler, verdient niet beter.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() goeike
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"Ik heb uw brief opgerold zodat ge hem in uw gat kunt steken." Haha, lachen, gieren, brullen! Een betere reclame kon Jupiler zich niet inbeelden. En reclame maken voor Jupiler is helemaal niet hilarisch.
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() dan is de kans groot dat Jupiler dit geval helemaal zelf ineen stak ... inclusief de initiele klachtenbrief ...
Laatst gewijzigd door Anna List : 31 mei 2013 om 08:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() zou die IT'er bij INBEV nu niet best een klacht wegens sexuele intimidatie indienen ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Burgemeester
|
![]() De klager verdient een leven lang gratis bier, de gratis reclame dat die gemaakt heeft voor dat pisbier, na alle heisa.
Zelf weiger ik elk bier van Imbev te drinken. Het is al lang geen Belgische brouwer meer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Europees Commissaris
|
![]() Mijn voorkeur gaat ook weg naar niet-inbev, maar zo radicaal ben ik toch niet...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Minister
|
![]() Het antwoord van Jupiler heeft dan ook niet lang op zich laten wachten.
Wie weet is het niet meer dan een goed georchestreerde reclame-campagne ... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Europees Commissaris
|
![]() Doorzichtig... Jupiler stelt dus niet alleen teleur als bier, maar ook als merk...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb om twee redenen een hekel aan Inbev.
Ten eerste voor wat ze met Leffe gedaan hebben. Ten tweede omdat Dronkoers er een hekel aan heeft en experts moet je kunnen vertrouwen. Probleem is wel dat ik Jupiler eigenlijk best een lekker pilske vind. Ne mens zou voor minder gaan zuipen.