![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | ||
Banneling
|
![]() Wat ik eigenlijk wil zeggen, is dat de meeste zogezegde "Al Qaeda" strijders gewoon tot de muhajideen ( "strijder", "ijveraar") behoren.
Zelfs Amerika acht hun doel nobel. Ronald Reagan dedicates the Space Shuttle Columbia to the Mujahideen Brzezinski: Your struggle will succeed, Your cause is right. Deze 'Soldiers Of God' vochten tegen Amerikaans imperialisme en lieten hen een poepje ruiken in Irak en Afghanistan. Moslim worden geacht te vechten tegen onderdrukking, of het nu buitenlandse indringers zijn of "moslim dictators". Er zitten natuurlijk radicale extremisten tussen die door middel van terreur hopen Amerika op hun knieën te krijgen, het is discussieerbaar of hen dat deels gelukt is. Maar Islam verbied het doden van onschuldige burgers en verbied het om zelf als agressor op te treden, die radicale elementen hebben het fout, ook al is Amerika in oorlog met Islam. De eisen van de zogezegde "Al Qaeda" extreme elementen zijn op zich niet extreem: Anwar Al Awlaki - Boodschap voor het Westen Een Westerse studie toont ook aan dat zelfs het doel van radicale elementen gestoeld is op verdediging en niet op de aanval. Al Qaeda actually 'just want to defend themselves' claims controversial new study Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hier loopt iets deftig fout... Laatst gewijzigd door zonbron : 29 mei 2013 om 03:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() De clash of civilizations is een fabeltje.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Graag Uw antwoord op mijn vraagstelling in het onderdeel "Arabische Lente" :
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Amerika steunt de Mujaideen of vrijheidsstrijders zoals ze hen noemen. Amerika vecht er tegen. Amerika steunt ze opnieuw. Assad steunde hen ook in Irak. En nu krijgt de bloeddorstige dictator het deksel op de neus. En alle dictators zullen vroeg of laat vallen. Laatst gewijzigd door Salah : 29 mei 2013 om 04:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door zonbron : 29 mei 2013 om 04:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Is dat fout dan? Zal ik door Allah bestraft worden? Ik dacht dat ik zelf de waarheid mocht zoeken? Wel, ik zit dichtbij. Mag toch best? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() Welke leugens? Syriërs leefden 48 jaar onder Martial Law tot 2 jaar geleden, toen de burgeroorlog uitbrak.
Protesteren tegen het regime resulteerde in gevangenschap waar men gemarteld werd of gewoon vermoord. Zijn clan, een minderheid die over de meerderheid regeert, schuwde geen bloedbaden om proberen aan de macht te blijven. Ontkent ge dat? Laatst gewijzigd door Salah : 29 mei 2013 om 04:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U bent er duidelijk vol van. Tevens kunt U de feiten aangeduid in mijn meermaals gestelde vraagstelling niet ontkrachten, dat blijkt ondertussen. Laatst gewijzigd door zonbron : 29 mei 2013 om 05:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() Dacht ik al. Wanneer er één dag "martial law" is in Boston is het hek van de dam.
Maar 48 jaar martial law voor Syriërs is de normaalste zaak van de wereld. Lang leve Assad! U bent duidelijk full of ... De buitenlandse strijders zijn er pas gekomen na de bloedbaden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In Syrië bestond er nooit Martial Law onder Assad, dat zijn gewoonweg leugens.
edit : echter was het alvast niet perfect, velen hebben het land verlaten wegens onenigheid met het regime, maar zelfs zij zijn heden merendeels pro-Assad. Dat is alvast veelzeggend. Ik begrijp dat U graag het toepassen van de Sharia en de MB in Syrie zou zien, AQ is voor U een geldige weg om dat te bereiken. Ik zeg U, moordenaars... Laatst gewijzigd door zonbron : 29 mei 2013 om 05:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Syria to end 48 years of martial law Citaat:
Laatst gewijzigd door Salah : 29 mei 2013 om 05:17. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door zonbron : 29 mei 2013 om 05:24. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() Een dictatuur eindigt altijd.
Laatst gewijzigd door Salah : 29 mei 2013 om 05:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Probeert U nu nog eens, grappigste thuis. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() V.S. : De Obama-administratie geïnfiltreerd door een spion van het Moslimbroederschap
Zionisten en het Molimbroederschap : Een onheilige Duivelse alliantie ? Zionist dus. |
![]() |
![]() |