![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister
|
![]() <<ochgot!>> en <<wel wel>>
zwoegt maar boerken zweet maar, grijns in het aanschijn des Heeren ons Vlaamke wroet zonder veel gepeins. 't Vlaamke zegt <<het leven is geen krentebrood>> ach Vlaamke, en dat wijl ik gedwee een glaasje nuttig in Parijs in de Fransche zon is 't leven spijs in de Vlaamsche zon enkel afgrijs. Vormeloze homp vleesch ons Vlaamken is geen Adonis en 't vrouwvolk maakt dat 'Frodiet schaamlijk vlucht van dienen kliek. uit een anoniem gedicht uit Nederland rond 1937 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Poëzie op zichzelf trekt al op de botten,
maar nu helpen de Hollanders het nog erger naar de knoppen.... Vlaamsche poesie 2013
Proud to be a koljo, sorry, klojo. Baai de wei : Het enige alternatief voor het beleid in belgië... Steun de P.O.K.. http://forum.politics.be/showthread....=1#post7447175 Laatst gewijzigd door Klojo eerste klas : 6 juni 2013 om 07:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#4 |
Minister
|
![]() Gorter Gorter
'k Heb uw Meizang willen lezen maar ik begon te vrezen dat het voor mijn dood niet uit zou wezen Korter korter
![]() |
#5 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Hollandse....broller. Moderne Vlaamse Poézie. Onuitgegeven. 2013.
![]() |
![]() |
#6 |
Europees Commissaris
|
![]() De enige poëziebundel die ik ooit kocht belandde niet lang daarna bij het oud papier.
Die nonsens boeit me niet. -lol-