![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister-President
|
![]() namaste forum tijgers en vrienden,
Ik moet jullie hier iets vertellen wat echt heel erg is hoor en het is iets wat jullie niet gaan willen geloven. Nou gistermiddag ietsje over 17 uur liep ik aan de hoefkade in Den Haag en ik zag een leuke islamitische kledingwinkel, met moslimmeisjes buiten, dus dacht ik ja laat mij even binnen gaan kijken of ik leuke inspirerende dingen zie, en vrolijk stapte ik als hindoeman dus die islamitische winkel binnen. Nou ik zag een hele reeks popjes met leuke hoofddoeken en ik vond het wel zo grappig om te zien zeg, in gedachten zag ik al mijn eigen Wieroe, mijn geliefde Hindoe kat rondlopen met zo een doekje in zilverkleur op zijn slimme kattenkop. NOu ja, mijn zieke schrijversbrein was beetje op toeren kan je zeggen. Maar de verkoper keek toch woest naar mij en gebaarde met zijn handen van eruit jij vieze hindoeman, en hij maakte dus een beweging van met zijn handen om mij te sommeren om zijn islamitische kledingwinkel te verlaten, wel zei hij niets en ik dacht ok, ik negeer dit oprot gebaar maar en kijk wat hij gaat doen tegen mij als hindoeman in zijn winkel. Dus liep ik maar verder langs de jurkjes rekken aan de zijkant en hij bleef mij aankijken met een woeste blik, waar ik toch bang voor werd want hij vertoonde als moslimman duidelijk een radicale haat tegen mij als indiase hindoeman, hindoestaans uiterlijk, zijn huidskleur was lichter, maar niet als van een blanke man, ik vermoed dat hij een afghaanse moslimman was of pakistaans en die zijn radicale hindoehaters. In hun landen worden hindoemannen gewoon wreed afgemaakt en weggediscrimineerd, vooral inferieure, zwakke, kleine types als mij die echt lage kaste koeliehonden zijn in islam wereld en ook in de Hindoemannen en hindoevrouwen wereld, en hier ben ik nu maar open en eerlijk over tegen iedereen, ik denk ook vaak van ach ik ben maar klein, mager, dun en zwak en moet met mijn inferieure uiterlijk maar leren omgaan, het is mijn vervloekte karma en een straf van allah, de hindoe goden, jehovah, boeddha of mijn eigen schuld, ja ik moest zo zijn en zo lijden. Lage kaste is lage kaste overal op aarde, ook tussen negers was ik toch altijd al lage kaste koeliejongen met kleine penis die niets waard is, ook seksueel als man. Ik schrok er wel van gistermiddag daar en denk nu van, ja dit is islamitisch gebied nu in Den Haag, de mekka driehoek in de schilderswijk, met bijna 60 procent moslim soorten, overwegend turken en marokkanen en ruim 20 procent hindoestanen, rest is neger of blank. Ik kom regelmatig daar en fiets vaak rond of ga naar events, maar ik zie overal de islamitische apartheid daar, moslim restaurants met alleen moslims en als ik binnenstap dan kijken zij mij raar en hatelijk aan, om mijn hindoestaanse uiterlijk. Gewone hindoestanen zetten nooit een poot in zulke restaurants, theehuizen, islam kleding winkels enz. Deze zone is gewoon een hele kasten stelsel geworden, sociaal, seksueel en ook economisch zoals ik het al jaren heb gezien en gehoord. Het is heel erg denk ik nu, en dit is niet goed wat ik daar zie met mijn eigen ogen. Deze multiculturele regio is gewoon mislukt, en het zal echt goed mis gaan als het economisch slechter zal gaan in Nederland, want in deze zone is zeker 40 procent werkloos of ziek (in WAO, Wajong, WW), echt hopeloos zeg. Wie ben ik om dit te veranderen? Iedereen in Nederland denkt van fuck Holland maar, ze zoeken het uit in dit stomme apenlandje, laat Holland maar verrekken. Discriminatie van een blanke Hollander in Nederland is iets wat gewoon legaal is hoor en dit is het einde van Nederland zeg ik vaak tegen mijzelf. Ik als inferieure en zwakke hindoeman die toch al paria is in de hindoestaanse wereld heb niets te kiezen of te willen, want mijn lijk gaat toch niemand tellen op de vuilnishopen of in het lijkenhuis, ook mijn familie niet he, want die verklaarden mij toch al dood 23 jaar geleden. Ik ben maar paria van de paria's, dus zeg maar ik verdien dit gewoon, omdat het mijn vervloekte karma is, de moslims zou ik nog zeggen van mannen gebruik de hindoeistische kalk in mijn botten na mijn dood maar om een nieuwe moskee te bouwen als je mij wil eren en vernederen als hindoeman, dan zal ik mij beter voelen en mijn karma wordt beter dan dus zal ik gelukkiger zijn na mijn dood zo. Ik ben maar paria van de paria's. Dewanand Laatst gewijzigd door dewanand : 16 juni 2013 om 10:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Jongens toch, zo'n zelfvernedering. Is dat de gewoonte voor een Hindoe?
Maar wat je zegt is niets nieuw, moslims zijn de meest racistische bevolkingsgroep in het westen en multicultuur is compleet mislukt want de moslims domineren die gewoon. Wel mooi om het eens te horen van een Nederlandse Hindoe die blijkbaar toch de ballen heeft om die moslims wat uit te dagen op hun terrein. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Minister-President
|
![]() namaste Bonbon, ole ole, ik groet jou als zeer geeerde en onmisbare Germaanse burger op het bezet gebied van de Europese Unie, EUSSR, herdenk onze martelaar op je sterfbed aub, met de naam Anders Behring Breivik, die een zinloze eenmansoorlog voerde en roemloos verging op Utoya,
Mijn leven is in een zin zo: ik ben een inferieure, bruine, kleine, koelie/hindoe jongetje, een ding dat ooit geboren werd, en dat gewoon niet dood kon gaan. Heden is mijn 47ste geboortedag, maar mijn ziel reincarneerde negen maanden eerder dan toen ik als baby uit de yoni kroop van mijn moslim moeder in Suriname en mijn ziel koos bewust voor dit huidige waardeloze inferieure bruine lichaam. lees hieronder eens dit verhaal en besef dat het mijn autobiografie is in feite. WEBpublication BOOK WART0273 / EPAGE 18 of 23 Analyse Emancipatie Hindoestanen, man en vrouw, incl. de Holebi 17. Holocaust van lagere kaste koeliemannen, suïcidale psycho gaskamers http://www.dewanand.com/emancipatie18.htm met dank dewanand |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Blanken zijn tegenwoordig het minst racistisch van alle volkeren, zelfs Breivik doodde alleen blanken en toch noemen we hem een racist. Onze grootste fout is dat we de islam toegelaten hebben en nu niet meer onder controle hebben. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Denkt men nu echt dat er zoveel mensen plots allemaal iets gekregen hebben tegen moslims omwille van verzinsels en leugens?
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Minister-President
|
![]() namaste Bonbon en andere dappere vrijheidsstrijders,
Ik denk nu dat de bezetters in Europa gewoon flink misbruik maken van het dubbele schuldcomplex van de blanke man. Altijd weer geven negers, hindoestanen, moslims, en alle andere bezetters hier de schuld van hun eigen problemen, onderontwikkeling en achterlijkheid aan de blanke man, maar het is dezelfde blanke man die bijna 50 miljard of misschien wel totaal 100 miljard dollar aan ontwikkelingshulp aan hen gaf sinds het einde van de Tweede Wereldoorlog en het hielp gewoon niet, dus gaven zij opnieuw de schuld aan de arme, blanke man, die dus de zielige zondebok is nu van de hele wereld. Ik vind het echt lastig om dit zo te analyseren en om mij heen te zien. OOk mijn vader denkt zo. Maar hier iets leuks: Stel nou dit: het is toekomst: rond jaar 2050 in Europese Unie, en 70 of 80 procent van de mannelijke bevolking bestaat uit de nakomelingen van de bezetters hier, de arme, onvruchtbare, homoseksuele, en impotente blanke mannen zijn de minderheid dan, en de lange, intelligente, superieure, fitte blanke mannen zijn al bijna uitgestorven of linkse seniele debiele mongooltjes geworden, ja dan willen ik en Wieroe zien hoe deze leuke gekleurde en getinte bezetters het systeem, de welvaart, de koopkracht, produktie, enz staande kunnen houden, want dan is 90 procent in hun handen. Wie kan nou voorspellen hoe het dan hier in de Europese Unie eruit zal zien? Zal de euro haar harde koopkrachtige status nog kunnen behouden op de wereld die dan voor 95 procent niet blank zal zijn? Wie gaat winnen na 2050 op de wereld die voor 95 procent etnisch gezuiverd is en blanke-man-vrij is, dus al bijna letterlijk Planet of the apes is? Alleen gestoorde koelie gekken zoals Wieroe en ik maken zich druk om deze Holocaust van blanke mannen denk ik, de zwijgende meerderheid stemt toe nu om de wereld dus blanke-man-vrij te maken, precies zoals de duitse meerderheid zweeg toen men heel europa maar jodenvirj wilde maken. De Holocaust van blanke mannen startte dus na 1945 door een linkse fascistische dictatuur op aarde. Dewanand hindoe fundamentalist planet of the intelligent apes Laatst gewijzigd door dewanand : 16 juni 2013 om 13:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En dat in het zelfverklaard op handen gedragen verdraagzame Nederland ?
Laatst gewijzigd door Henri1 : 16 juni 2013 om 15:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Minister-President
|
![]() Het is enkel en alleen omdat Nederland zo verdraagzaam was en is dat dit soort onaanvaardbare situaties nu dagelijkse kost zijn.
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() Omdat we zo verdraagzaam zijn zitten we nu met een bende onverdraagzamen opgescheept, Europa maakt zichzelf kapot door de uitverkoop aan moslims.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom moeten sommige zich beter voelen/voordoen dan de ander ??
Er is maar 1 aarde , help die om zeep , wat dan ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Minister-President
|
![]() De ignorante barbaren beschouwen onze verdraagzaamheid als zwakheid.
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Minister-President
|
![]() Spot on cookie!
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() Multikul is leuk
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Minister-President
|
![]() namaste F.B.
ik vind het een bewijs dat Den Haag nu in de macht van islam is, en nog tien jaar zo doorgaan, en het is een sharia gemeente in Den Haag. Zo interpreteren alle Hollanders dit voorval dat ik hier beschrijf. Islamitische apartheid in Nederland, ongelooflijk zeg, wat is islam toch machtig. Ik als Hindoeman weet dat ik een lager en inferieur bruin ras ben he, en als ik dit verhaal vertel aan een andere Hindoe dan gaat hij mij hard uitlachen en zeggen het is je karma om dit nu mee te maken, je verdient het. Als die moslimman in die winkel mij had aangevallen en in elkaar geslagen dan zou ik nu de schuld ervan krijgen en de cel ingaan of TBS dwangverpleging in mijn geval, want alle moslims zouden samen een valse getuigenis afleggen he. En als ik dit tegen een Hindoe zou zeggen dan zou hij verachtend mij als lagere kaste honend uitlachen, en zeggen het is je karma dat die moslimman je in elkaar sloeg in zijn islamitische winkel, je moest niet erin gaan, eigen schuld domme lage kaste hindoe. islam is een machtig geloof en islam is nu sterkste macht op aarde. islamitische eenheid en strategie zijn superieur op aarde. ik ben maar zo waardeloos en laag dus wie ben ik om islam te veroordelen? als islam de sterkste is op aarde dan zal het winnen in toekomst en dit is gewoon evolutie en niets meer van de mensapen, waar de sterkste apen winnen en zwakkere gewoon afgemaakt of verkracht worden, en dit is dus niet democratisch, evolutie kent geen democratie en beschaving. Hou hier rekening mee als je met apen omgaat in je eigen democratische land. Apen als mensen behandelen is dus gewoon fout vanuit evolutionair oogpunt. dewanand Laatst gewijzigd door dewanand : 17 juni 2013 om 20:46. Reden: update |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() Wat heb je toch met die lage kaste, voor de rest heb je jammer genoeg meer dan gelijk. Waar veel moslims zijn komt er automatisch sharia, extremisten voeren het in en de rest durft niets zeggen.
Achterlijkheid overwint omdat ze niets verkeerd zien en niets te verliezen hebben. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dewanand , waarom laat je je zo vernederen ??
Zolang je dat laat doen , zal je als minderwaardig worden beschouwd !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 17 juni 2013 om 23:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Je moet jezelf niet zo vernederen, dewarand. Ik maak dat regelmatig mee. Ik wou hier in mijn buurt olijven kopen. De verkoper was niet vriendelijk tegen mij, want ik droeg geen hoofddoek en sprak geen Arabisch.
Hij heeft me een grote dienst bewezen, want enkele winkels verder was er wel een geïntegreerde winkelier, die nog betere olijven had en nog goedkoper was, blijkbaar bleven ze verser en kon hij een betere prijs maken, dan degene die enkel aan een select publiek willen verkopen. Dus ... laat de ene maar zagen. Hij weert trouwen sowieso vrouwen uit zijn zaak, omdat ze volgens hem niet rein genoeg zijn. Ondertussen is het overgenomen, want moslim mannen sturen nu eenmaal hun vrouw naar de winkel. Tja, het kan verkeren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Minister-President
|
![]() namaste Cookie monster,
Het kan zijn dat je mijn site wel kent, want het ging in 2003 online. Maar wat ik niet erop verteld heb is dat ik gewoon laagwaardig afval, vuil en vertrapte koeliehond ben uit de hindoe kasten wereld in nederland en suriname. Mijn eigen vader verachtte mij altijd en trapte mij meedogenloos de grond in. Andere hoge kaste Hindoemannen die langer, groter, sterker of groter geschapen waren dan mij hebben mij ook altijd al weggejaagd, mishandeld, bedreigt, minacht, vertrapt, mij lage kaste genoemd, enz. Ik ben niet lang en groot gebouwd hoor. Ik ben maar klein, mager en zwak, meeste vrouwen zijn fysiek ook sterker dan mij en winnen zeker van mij bij een gevecht, want mijn conditie is ook slechter geworden. Islam is gewoon puur darwinistisch: the weak will perish and the strongest muslim men will survive and get the right to screw all girls. En nog gisteren in mijn flat toen ik stond te kletsen met wat marokkaanse jongens, kwam een oudere marokkaanse man binnen in de hal beneden en hij schreeuwde intimiderend tegen mij om op te rotten en keek mij dreigend aan. duidelijk was dat hij mij haatte om mijn hindoestaanse, gekleurde afkomst en omdat hij zo zag dat ik geen moslim ben maar hindoe. Hij was groter dan mij gebouwd en ik zei niets om hem kwaad te maken want als hij mij had aangevallen daar dan zouden die andere marokkanen ook meedoen direct om mij als kleine zwakke hindoeman maar dood te trappen samen en weg te rennen. Als islam de macht krijgt in Den Haag over tien jaar dan zijn alle kleine, zwakke, inferieure hindoemannen direct verdoemd, en ze gaan vernietigd worden daar. Alle hindoemeisjes gaan die moslims dan pakken samen, martelen en verkrachten in Den Haag om deze zwarte hindoe kaffirs maar uit te roeien uit haat. Dus ik kan niets doen nu meer en ben verdoemd hier. Ik ben alleen op de wereld nu en denk vaak van, ja islam zal winnen in den haag en heel europa als het zo doorgaat. Wie zal mij beschermen of die andere kleine zwakke hindoes? Nu worden wij beschermd door de grote, sterke superieure Germaanse mannen die de democratie verdedigen en het hebben opgebouwd hier in Europa, maar wat als zij over dertig jaar een minderheid zijn en islam een meerderheid? Alle kleine, zwakke, impotente hindoes zijn dan direct verdoemd hier. IK bekijk het logisch en heel darwinistisch nu omdat geen enkele god of hindoe godheid ons hindoes gaat beschermen als een grote, sterke moslim man ons aanvalt en onze nek eraf hakt. Hindoes zeggen dan ok het is je karma en kijken lachend toe eromheen, en als die moslimman dan hun gaan martelen dan zeggen zij, dit is ook mijn karma en die andere hindoes gaan dan opnieuw eromheen staan lachen, enz enz. HIerom is hindoeisme gewoon alleen zelfvernietiging, zelfmoord en minderwaardigheid denk ik vaak, en alles is hogere kaste en lagere kaste. Zo ken ik het Hindoeisme nu na jarenlang kontakt en studie. Ben radeloos nu en doodongelukkig verder. dewanand |
![]() |
![]() |