![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vrijgesproken cafébaas hoopt dat iedereen GAS-boete aanvecht
http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...aanvecht.dhtml Citaat:
http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...verzuurd.dhtml http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...der-vuur.dhtml En absurditeiten drijven ten top !!!! Welke absurde GAS-boetes zijn er in uw gemeente van kracht ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wij bewoners van het gebouw waar wij wonen hebben al verscheidene keren
een buurvrouw aangeklaagd voor geluidsoverlast , waarvan een paar keer 's nachts tussen 2 & 5 uur , ze zette de luidsprekers in de hal , en volume open op 10 , of een luidspreker in de deuropening !! De politie heeft op een gegeven moment haar keten meegenomen ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Minister
|
![]() straks zijn er gas-boetes om te ademen ook...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Want: Stel dat ze toch bij iedereen gaan checken ?? Een ander buur hier zette in zijn kot zijn keten ook wel hevig LUID , de onderburen hoorde alles , ikke niks , dus ....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() De kans op succes bij het aanvechten van de boetes is redelijk groot.
Om te beginnen zijn de ambtenaren die de vaststelling moeten doen vaak slecht en laag opgeleid. Voorts de willekeur van de boetes. Maar vooral binnen justitie is men tegenstander van die GAS boetes. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() In een flat gaan wonen is niet het zelfde als naast een café gaan wonen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Gisteren nog op café geweest, ik had er geen last van.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() van de GAS-boetes?
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het café dat hier de protagonist is, ken ik al heel mijn leven. Generaties jongeren frequenteren het. Dat café is al even lang onderwerp van gesprek. Niet zozeer omwille van wat daar feitelijk gebeurt, dan wel omwille van de perceptie en de roddel. Behalve de paar mensen die in een appartementje boven dat café wonen, heeft nooit iemand daar last van. En die appartementjes zijn er veel later gekomen dan het café zelf. Met andere woorden: wie daar gaat wonen, wéét waar die aan toe is.
Veel meer klachten en problemen kwamen er van het café er recht tegenover. Die eerste uitbater had een dakterras en daar kwamen de meeste klachten over. Sinds enige tijd is er een nieuwe uitbater en nu hoor ik geen gezeur meer. Dit café is er nog niet zo lang. Misschien een dikke tien jaar. Maar dan nog: het valt allemaal echt wel goed mee. Ik ben zeer blij met de uitspraak van die rechter.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Gouverneur
|
![]() Als uitgaanspubliek om de haverklap buiten staat te roken is het natuurlijk evident dat daar geluidsoverlast van komt. Zo is een vriendin van mij een paar jaar geleden ook tegenover zo'n café gaan wonen, en tot het rookverbod er was had ze nauwelijks last van lawaai. Dat is nu wel anders.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Als de gas op is en ze kunnen niet meer tappen >>> boete
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
|
![]() Citaat:
Een Gas boete voor wie daar mee op de proppen gekomen is. Is eigenlijk gemakkelijk op te lossen, roken terug toelaten en de niet rokers in de frisse lucht buiten laten plaatsnemen. Die maken waarschijnlijk geen lawaai. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
|
![]() Citaat:
Om gemeenschapswacht-vaststeller te zijn, dus in een paarse jas overtredingen te mogen opschrijven, moet men volgens de federale wet de Belgische nationaliteit hebben. Bij stad Antwerpen zijn er vaststellers waar dat niet het geval bij is. Er zijn er zelfs bij die niet fatsoenlijk Nederlands kunnen. Krijgt u dus een afschrift van een PV opgesteld door iemand met een vreemde naam in belabberd Nederlands, kan het goed zijn dat die persoon volgens de Belgische wet niet eens daarvoor bevoegd was, maar Antwerpen acht zich op GAS gebied boven de federale wet en lapt ook regels aan de laars. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
|
![]() Citaat:
De meeste cafébazen die ik ken, roken zelf, dus zal er in de meeste cafés wel gerookt mogen worden. Voor grotere zaken vond ik de indeling voor rokers en niet-rokers ook niet slecht. |
|
![]() |
![]() |