![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister
|
![]() Holy fuck mensen, Tony Soprano is dood en nie één reactie hierop. Ik dacht eerlijk gezegd dat hier meer liefhebbers waren van de betere series.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nooit gezien
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Persoonlijke mening he. Laatst gewijzigd door Johnny Blaze : 22 juni 2013 om 01:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk dat ik hem eens in een film heb gezien.
Deed hij ook de stem van Darth Father niet?
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 22 juni 2013 om 03:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nooit gezien die serie.
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() I concur.
R.i.p. james gandolfini. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Sopranos was een goeie serie met een aantal werkelijk weergaloze afleveringen. Maar er zaten ook wel afleveringen tussen die belange na dat weergaloze niet haalden en het einde was ook maar zozo.
Maar James speelde er natuurlijk wel een glansrol in. Na 10 minuten kijken geloofde je zonder meer dat hij een maffia-baas was. Probleem was wel dat telkens hij in een andere serie of film opdook je onmiddellijk dacht "Hey, daar heb je Tony Soprano! Wat komt die in deze film doen?" En ik denk niet dat hij daar ooit nog van af zou geraken. Maar kortom: goeie serie, goeie acteur. Jammer dat hij er niet meer is. ![]()
![]() |
#11 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
|
![]() Voor mij blijft hij de vieze vetzak uit 8mm
![]()
![]() |
#13 |
|
![]() Neen, dat was James Earl Jones, de slechterik uit Conan.
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tony is nog springlevend hoor, hoewel hij menig kogel moest ontwijken.
Laatst gewijzigd door Supe®Staaf : 22 juni 2013 om 15:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
En maar goed ook... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |