![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Blijkbaar beschikken meerdere forumleden over verschillende accounts en nicknamen. Wie neemt hier volgens jullie deel onder meerdere nicknamen?
Kan dit probleem verholpen worden? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Bruno*: MC Soleil/Cicero/Tacitus/boze burger/ECHTE BELG/antivlaams/Melchior/Christen-Democraat/België04/...
Patriot!: UNIE/Jonge Belg/(en ik heb een donkerbruin vermoeden dat ook Rechts België wel eens bekender zou kunnen zijn dan gedacht) Peter De Ryck: te veel om op te noemen...
![]() |
#3 | |
|
![]() Citaat:
Iedereen die wilt deelnemen moet zich eerst registreren onder zijn/haar echte naam en adres, en een geldig emailadres opgeven bij een bestaande provider (geen hotmail, yahoo enz.) of geldige domeinnaam. Deze gegevens hoeven niet eens op het net te komen, maar kunnen gewoon bij de moderators blijven (naam en adres bekend bij de eigenaar of zoiets). Sommige forums doen dat, maar anderen verbergen zich zgn achter de vrije meningsuiting. In de praktijk kan het dan een echte beerput worden. Hier valt het nog redelijk mee omdat de moderators soms al eens kort op de bal spelen. Maar ook hier vind je nog steeds neonazitroep, bloed & bodemtheorieën, zuiver racistische peptalk enz. Gebande gebruikers registreren dan gewoon opnieuw met een ander emailadres (eenvoudig aan te maken) en gaan er weer tegenaan.
![]() |
![]() |
#4 |
Minister
|
![]() Kaizer / Bloxbuster / Rood Valkje / Groen Valkje / Black Girlke
I'm still standing, better than I ever did, Looking like a true survivor, feeling like a little kid. __________________ But I'm stubborn, like those garbage bags that time cannot decay, I'm junk but I'm still holding up this little wild bouquet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Minister
|
![]() Citaat:
I'm still standing, better than I ever did, Looking like a true survivor, feeling like a little kid. __________________ But I'm stubborn, like those garbage bags that time cannot decay, I'm junk but I'm still holding up this little wild bouquet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#9 |
Minister-President
|
![]() heb zelf nog geen gebruik gemaakt van andere nicks en zal dat ook niet doen, maar kan begrip opbrengen dat sommige mensen dermate last hebben van een persoonlijke hetze dat ze even onder een andere nick langskomen.
Heb zo'n continue persoonlijke aanval ook mogen ervaren toen de joodse gedachtenpolizei hier huis hield. maakte me alleen maar meer vastberaden. maar anderen kunnen het niet opbrengen dag na dag bestookt worden..daar heb ik ook begrip voor. als je echter zo je bans ontloopt, tja dan is dat wel minder. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
... behalve zij zonder acceptabel e-mail adres.
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#12 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Of ga je ook telefoonnr laten opgeven en dan de gebruiker in kwestie bellen om te zien of het wel echt x is ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik kan wel voor mezelf denken Tzuvar, dank je wel..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Europees Commissaris
|
![]() *zucht*
Normaal ga ik hier niet op in hoor, maar goed blijkbaar heeft u hier http://dump.spetsnaz.be/april.pdf geen boodschap aan.. Ik zou zo zeggen ![]() zoek jezelf hier tussen, samen met de 980000 anderen. Blijkbaar moet hier werkelijk ALLES gepolitiseerd worden. Ziekelijk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Minister
|
![]() ...
Gij bent lichtgeraakt vandaag, zeg. Dan probeer ik al eens de plooien glad te strijken met wat humor. Ja, dat was humor. Zelfspot, weet je wel?
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Zet er dan een smiley achter he ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Banneling
|
![]() Dat er iets moet gebeuren aan "dubbelposters" (zeker mensen als PDR) vind ik vrij duidelijk. Wat en hoe dit moet geregeld worden is niet mijn job, maar die van de moderatie. Tegen die e-mailadrescontrole heb ik zelf wel iets tegen, simpelweg omdat ik zelf enkel een @hotmail.com - adres heb. Internet staat namelijk op naam (en adres) van ouders, die het skynet-adres hebben ingepikt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mensen met slechte bedoelingen kunnen heus wel een fictieve naam en adres bedenken. Even het telefoonboek raadplegen en je hebt keuze genoeg Wilt ge nu echt dat de mods al die gegevens natrekken? |
|
![]() |
![]() |