![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Was wel leuk, maar om te gieren?
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Dat cluedogenie is een tijdje geleden gesignaleerd in gezelschap van een notoir forumlid. A she.
Maar ja. Men verwijt me dat ik teveel persoonlijke draden open. / bijt op z'n lip / Laatst gewijzigd door Knipp : 18 augustus 2013 om 23:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als reactie op de leuke foto (de juffrouw bedoel ik) ![]() Monkey Business??
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 19 augustus 2013 om 14:53. |
|
![]() |
![]() |