![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister-President
|
![]() http://www.nieuwsblad.be/article/det...30627_00639020
De aap komt uit de mouw, eindelijk. Na jarenlange geruchten en ontkenningen door verantwoordelijken van hospitalen en politici doet er eindelijk iemand zijn mond open... Eindelijk. Gevolg hiervan? Waarschijnlijk niets. Laten we al eens beginnen om een paar pijnlijke vragen te stellen. - In welke gemeenschappen komt dit vooral voor? Antwoord: Volgens de geruchten vooral in twee groepen... De Afrikanen en de ... Moslims... - Waarom geen ingrijpen door politici? Het gaat tenslotte om een jarenlang steeds wederkerend gerucht. Meest gehoorde antwoord: de vrees voor afstraffing bij een volgende verkiezing... Ik vindt dat dit op zijn minst een parlementaire commissie verantwoord. En een strafrechtelijk onderzoek. Wat vinden de deelnemers aan de discussie hier en vooral... Wat vinden de Afrikanen en de moslims hiervan? ![]()
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat is het probleem precies?
Als ouders hun kind willen aborteren moeten ze dat toch lekker zelf weten? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Partijlid
|
![]() Geruchten in de Vlaams Belang kantoren, zeker?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Minister-President
|
![]() Wat daar gezegd wordt komt over het algemeen een paar jaar later, ongewijzigd, over de lippen van de traditionele partijen...
Gewoonlijk wanneer het te laat is. Maar nee. Eerder van mensen zoals de meneer in het artikel. En van sommige politici. Over misbruiken van abortus werden enkele jaren geleden al vragen gesteld door Jos Van Assche in Brussel. Toen hij nog deel uitmaakte van het Vlaams Belang... Ik noteer alvast dat u door uw reactie te kennen geeft dat dit onderwerp geen verdere aandacht nodig heeft. Uw eerlijkheid in deze siert u... ![]()
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar zij willen enkel jongens baren, die dan onze meisjes lastigvallen, en onder een boerka willen steken, of er hoeren van willen maken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Partijlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Was de politieke strekking die jij en je voorouders aanhingen niet pro eugenetica?
![]() |
![]() |
#8 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ge moet wel weten wat ge wilt eh Joris. Zijn er teveel moslims in Bxl, dan is het aanmoedigen van abortus van staatsbelang, in naam van het eigen volk
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() Als ze hun kindern laten aborteren wegens het " verkeerde " geslacht, moet men hen het recht ontzeggen om dit op voorhand te weten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
|
![]() ah, dus we gaan dokters eerst laten vragen aan de toekomstige ouders of het religieuze fundamentalisten zijn... strak plan
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
|
![]() Ik ga zeker nooit goed praten indien dit waar is, maar ik kan wel begrijpen dat een echtpaar dat al 6 dochters heeft, en zo graag een zoontje zou hebben, teleurgesteld is dat het alweer een meisje is. En omgekeerd. Dit praat natuurlijk nooit goed dat om die redenen de zwangerschap wordt afgebroken. Trouwens, dit is ook nog niet eens echt bewezen. Er wordt verondersteld. Wie zegt dat het koppel met 6 dochters na de abortus opnieuw zwanger werd?
Dan komen we op het punt waar ik al altijd achter stond: mensen zouden het geslacht van hun vierde kind mogen bepalen. Indien een echtpaar 3 dochters heeft, en het wilt een zoon. Of een echtpaar heeft 3 zonen en het wilt een dochter, dan vind ik dat het moet kunnen dat deze wens ingewilligd wordt. Ik begrijp de tegen-argumentatie niet, en ze kan toch echt niet zo zwaar zijn om het te verbieden? Er wordt zoveel gefoefeld, maar geslachtsbepaling zou dan niet kunnen? Ik heb dan veel meer moeite met het verwisselen van eicellen in eierstokken ed.
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
|
![]() Volgens mij is dit een reden waarom er zo vaak grote gezinnen zijn: men had graag nog een kindje van het andere geslacht en blijft voort doen tot het er is. Ook al moeten ze daarvoor eerst 7 zonen laten komen.
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Joris. Ik heb niets tegen je pijnlijke vragen. Wel dat je zelf de antwoorden naar vooringenomenheid invult. Het fenomeen doet zich voor in gezinnen die niet wakker liggen van wel of niet-gecoventioneerde artsen, en daar ook het geld voor hebben.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als dat echt vooraf kan bepaald worden, laat iedereen dan kiezen.
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
Wortelloze bomen vallen Laatst gewijzigd door AnarchoChristophe : 1 juli 2013 om 20:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als een moeder haar foetus/embryo wilt laten verwijderen dan moet ze dat lekker doen. Daar heeft niemand zich mee te bemoeien. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Europees Commissaris
|
![]() En je collectief belang dan?